• kikel

Tycker synd om mig själv?

Allvaligt tycker jag bara synd om mig själv? och borde igentligen rycka upp mig?
    Kanske ska säga mer en så. Min farfar och morfar gick bort med 5 dagars mellan rum för ca 4 veckor sedan, min festman jobbar i brittiska armen och kommer befinna sig i Afganistan i 6 månader och min katt blev påkörd i förgår och dog! Har hemska mardrömmar de senaste nätterna.
    Är det bara jag som är löjlig och borde rycka upp mig känner mig jävligt löjlig.

• Svar på tråden Tycker synd om mig själv?
  • ario

ryck upp dig tjejen!!! alla har det tufft ibland

• MV85

Jag har förvisso ingen blivande make i armén, men jag hade i våras en jobbig period då även jag förlorade morfar och farfar med bara några dagars mellanrum.
    Det ÄR tufft och det enda jag kan säga är att det kommer bli bättre med tiden, hur klyschigt det än låter.
    Du FÅR tycka synd om dig själv, det är helt okej att göra det. Bara man inte begraver sig helt i sorgen allt för länge.

• Plutten2010

Man får tycka synd om sig själv ibland! Livet är tufft och det går upp och ner. Det "bästa" med din nuvarande sits är väl att det inte kan bli sämre?? *peppar peppar* Försök bara att rida ut stormen och försöka vända de negativa känslorna med positiva tankar. Min svärmor gick bort i lördags, för visso väntat eftersom hon hade haft cancer som till slut inte kunde botas, men nu i allt det tunga så försöker vi ändå se det som är/var positivt. Det tar sin tid men det kommer vända..

Vet inte om något av det jag skrev "makes sense" men förhopppningsvis leder det till en tanke som leder till en annan osv..

Lycka till!

• kikel

Tack

MV85 skrev 2009-10-21 23:45:23 följande:
    Jag har förvisso ingen blivande make i armén, men jag hade i våras en jobbig period då även jag förlorade morfar och farfar med bara några dagars mellanrum.Det ÄR tufft och det enda jag kan säga är att det kommer bli bättre med tiden, hur klyschigt det än låter.Du FÅR tycka synd om dig själv, det är helt okej att göra det. Bara man inte begraver sig helt i sorgen allt för länge.
  • ario

jag såg att du skrev i tidigare inlägg att du har köpt en klänning för 40 tusen:P nu äger mina svärföräldrar brudaffär och har sett en hel del, kan du inte lägga upp en bild på den?
    tack:)

kikel skrev 2009-10-21 23:38:40 följande:
    Allvaligt tycker jag bara synd om mig själv? och borde igentligen rycka upp mig? Kanske ska säga mer en så. Min farfar och morfar gick bort med 5 dagars mellan rum för ca 4 veckor sedan, min festman jobbar i brittiska armen och kommer befinna sig i Afganistan i 6 månader och min katt blev påkörd i förgår och dog! Har hemska mardrömmar de senaste nätterna. Är det bara jag som är löjlig och borde rycka upp mig känner mig jävligt löjlig.
  • kikel

Tråkigt att höra om din svärmor.

Plutten2010 skrev 2009-10-21 23:47:15 följande:
    Man får tycka synd om sig själv ibland! Livet är tufft och det går upp och ner. Det "bästa" med din nuvarande sits är väl att det inte kan bli sämre?? *peppar peppar* Försök bara att rida ut stormen och försöka vända de negativa känslorna med positiva tankar. Min svärmor gick bort i lördags, för visso väntat eftersom hon hade haft cancer som till slut inte kunde botas, men nu i allt det tunga så försöker vi ändå se det som är/var positivt. Det tar sin tid men det kommer vända..Vet inte om något av det jag skrev "makes sense" men förhopppningsvis leder det till en tanke som leder till en annan osv..Lycka till!
  • Bröllopsblomman

oj jag skulle nog oxå varit nere i din situation!!! klart man måste sörja om ngn nära avlider, och med din man så förstår ja vekligen om det känns otryggt! och ja har även själv varit med om att min kat blivit påkörd, det är hemskt!
    du har helt enkelt en tuff period och det är OKEJ!!!

• kikel

Själv klart kan jag göra det. Var faktiskt och provade den idag för att se om den behövdes läggas upp, och tog lite bilder eller min brudtärna gjorde ska lägga upp dom så fort hon skickar dom till mig. Annars kan du se den på Jenny Peckhams hemsida och den heter Trinity.
    Säg till dina svärföräldrar att börja sälja Jenny Peckhams kläningar finns bara en affär i Sverige som gör det och dom har inte värst många och tyckte inte den butiken var värst bra heller. =)

ario skrev 2009-10-21 23:48:57 följande:
    jag såg att du skrev i tidigare inlägg att du har köpt en klänning för 40 tusen:P nu äger mina svärföräldrar brudaffär och har sett en hel del, kan du inte lägga upp en bild på den?tack:)
Svar på tråden Tycker synd om mig själv?