Hjälp mot uppblåst/svullen mage?
Ursäkta tråden men detta problemet har jag haft ett tag nu, har varit hos läkaren och fick dricka någon smörja rent ut sagt som gjorde magen lite "lösare" vilket visst,hjälpte toalett besöken men inte magen.
Jag blir lika besviken varje gång jag går till läkaren för dem vet aldrig vad fan det är och det är lika jobbigt.
Dricker PROVIVA för att lugna magen, VARJE gång jag äter, dricker något eller bara tar nåt litet, säg ett äpple, morot, godisbit osv, så får jag så ont i magen och jag blir så uppblåst så det är sjukt jobbigt. Med tanke på att då helt plötsligt måste man knäppa upp ena knappen på mina jeans på jobbet. Smått irriterande.
Haha,snälla säg inget i stil med "gå på toa" för tro mig,så långt har jag också tänkt men detta har pågått i snart 2år och har gått till läkaren men får samma svar tillbaka och får betala i onödan nästan känner jag. Inte mjölk allergiker,glykos eller något liknande så ni vet.
Tänkte mest kolla om någon har haft samma problem som mig och isf,vad gjorde ni mer än läkarbesöken? Hjälpte det ni gjorde? Löste det sig? Tips?