• klåggan

Litet bröllop i Skåne med övernattning

Hej!
    Min sambo och jag planerar att gifta oss till våren. Vi har kommit fram till att vi vill ha ett litet bröllop med bara familjen. Nu letar vi efter ett bra ställe, med god mat, mysiga omgivningar, bra service och som har lite "känsla och atmosfär". Tanken är att vi ska äta gott och dessutom övernatta på stället. Är det någon som har några tips?

• Svar på tråden Litet bröllop i Skåne med övernattning
  • molntussen

Ett tips, kolla upp Ven... supermysig ö med en vacker kyrka och hotell med möjlighet till middag och övernattning... där hade jag gärna gift mig om jag skulle haft ett litet intimt bröllop!

• Tristan79

vi ska gifta oss på Tomarps Gårdshotell, väldigt mysiga omgivningar och ska ha riktigt bra mat!

• klåggan

Tack för era svar! Vad ligger er budget på Tristan79? Eller ni ska kanske ha ett stort bröllop, vi kommer bara bli 15 stycken.

• svårtattvälja

Du kan också kolla upp Vitemölla badhotell, de har en supervacker matsal men den är inte så stor. God mat också, och hotellrum ovanpå!

• moule

Har en vän som gifte sig på Kvarngården nere på österlen. Superfint!

• klåggan

Tack för era svar! Moule, jag hittar inte något på österlen som heter Kvarngården. Var på Österlen fanns det?

Svar på tråden Litet bröllop i Skåne med övernattning