-
Kanske är det läge att ta en liten paus från varandra? Det låter ju lite som att ni behöver kämpa på mer än vad ni får ut. Själv har jag och sambon haft det skittufft men sjukskriving, arbetslöshet och annat. Men genom allt det tuffa och jobbiga har vi båda hela tiden kännt att vi hellre är med än utan varandra, hur dåligt den en/båda ändå har mått. Idag är det bättre ska jag väl tilläggaBröllopsblomman skrev 2009-10-25 16:41:37 följande:Hm, jag har svårt att basera mitt beslut på det. Jag kan leva utan honom, jag vet bara inte hur det skulle vara...Chrisse och Jonas skrev 2009-10-25 10:20:44 följande:
-
Klart det finns hopp om att hitta nån som inte "kräver" strikt struktur på vardagen. Tycker att det låter rätt att ni går isär, du är inte berädd att göra avkall på din livsstil för honom och vice versa, det säger ju nåt om att ni inte verkar vara "rätt" för varandra.
Jag och sambon är också sånna som lätt har kartonger stående ett tag (fast just nu är våra på vindern, ska faktiskt ta in 2-4 st imorgon och det var "bara" ett år sen vi flyttade ) Disken försöker vi hålla efter men det gör inte så himla mycket om det står lite disk på bänken, det dör man väl inte av?
Fast det är klart, man måste alltid anpassa sig till en viss del efter varandra det går nog aldrig att komm ifrån. Men det är något (tror jag) som man nästan bara göra av bara farten, inget man står och allvarligt funderar över.