• Miss Biii

OT! - nån med erfarenhet från 2a handshyrning?

Väldigt OT

...men jag tänkte ändå fråga er om någon har erfarenhet från 2a handshyrning av lägenhet? Det finns 1000 tals sajter på nätet där man betalar för medlemsskap och jag antar att sajterna varierar i kvalitet. Skulle behöva lite tips! :)) är i akut behov av en lght att hyra nga månader och det är en djungel! :))

Tack på förhand!

• Svar på tråden OT! - nån med erfarenhet från 2a handshyrning?
  • Miss Biii

japp, kollar HELA tiden! svårt att få napp....

Cantaton skrev 2009-10-26 10:06:00 följande:
    Har du kollat på blocket?
  • Miss Biii

Det är den i särklass dyraste!! :-O så min fråga är ju såklart om den även är den särklass bästa? är det värt att betala 700 spänn när andra kostar 149???

Imma skrev 2009-10-26 10:09:32 följande:
    www.bostaddirekt.com/
  • Sebastiána

Och jag undrar hur man ska gå tillväga om man vill hyra ut sin lägenhet i 2:a hand.

• JollyO

Kontakter är det enda som gäller! Säg till alla du träffar att du söker lägenhet så kanske någon nappar.

Jag satte ut min lilla etta på 26 kvadrat som låg centralt och fick 60 svar första dagen... Helt galet. Typ "Jag är 38 år och jobbar på Mekonomen och min fru är i åttonde månaden, vi behöver någon stans att bo". Fast de flesta verkade som helt vanliga, trevliga och ordningsamma människor. Sjukt svårt att välja! Försök att utmärka dig när du svarar på annonser alltså.

Till slut hyrde jag ut till mitt ex föräldrars bästa kompisars son... Vilken kontakt som helst duger alltså :)

• wiii

ja, att berätta för alla man känner är bra, så har jag fått en lägenhet, via en kompis arbetskamrats kille. blocket har jag också fått via, satte själv ut annons om att jag sökte och fick flera svar, behövde sålla bort en del knepiga dock..

Svar på tråden OT! - nån med erfarenhet från 2a handshyrning?