• marregus

Förslag på skor till denna klänningen?

Har hittat min drömklänning och jag har varit och testat den sitter perfekt . Mitt stora problem är skorna! Någon som har förslag på snygga skor till denna?

www.foreverbridals.com/gownpix.asp

Jag tycker det är jättefult med vanliga brudskor som oftast är helt fyrkantiga framme vid tån, vill ha lite modernare som passar klänningen

Någon som vet ngr?

• Svar på tråden Förslag på skor till denna klänningen?
  • lecaroline

Samma vita färg som klänningen liten eller hög klack. beror i vad man kan gå i. Men benen blir ju snyggare i hög klack

Jätte fin klänning

• marregus

Ja hög klack blir det definitivt då jag bara är 156 cm lång
    Bara själva modellen som är kruxet

• lecaroline

Det är ju bara toppen som kommer att synas...

• eli party

divinityred.se har dom mer modernare skor som du kan välja en hel massa detaljer och klackhöjd osv till :D!

• Heloise

Jag skulle nog ha haft ett par fina vita slingbacks med peep toe och röda tånaglar

• marregus

Tack för era tips

Har funderat på peep toe och lila naglar eftersom vi ska ha lila i färgtema, det funkar väl ?

• Gladiolus

Gick in på denna länk bara för att jag slö surfade lite och så hittade jag tipset om matildasfest =) äntligen har jag en sida som är bra trevlig och verkar seriös. Nu återstår bara för mig att kontakta dem och se hur det är i verkligheten. Hopas kan man ju allitd göra =)
    Tack för tipset paljetten !

• Gladiolus

Och så såg att att matildasfest hade bra priser på sina väskor om man jämför med andra bla divinityred..... om man nu skall jämföra och ska priser ;) men det är väl inte bara jag som tänket på antar jag =)

• Heloise

Set funkar väldigt bra, annars kan det även vara kul med ett par skor med färg, kanske ett par mörklila?

marregus skrev 2009-10-27 22:20:28 följande:
    Tack för era tips Har funderat på peep toe och lila naglar eftersom vi ska ha lila i färgtema, det funkar väl ?
  • Paljetten

Varsågod!= )
    Jag var väldigt nöjd med mina skor och väska som jag köpte därifrån i alla fall!
    Lycka till!

Gladiolus skrev 2009-10-27 22:24:59 följande:
    Gick in på denna länk bara för att jag slö surfade lite och så hittade jag tipset om matildasfest =) äntligen har jag en sida som är bra trevlig och verkar seriös. Nu återstår bara för mig att kontakta dem och se hur det är i verkligheten. Hopas kan man ju allitd göra =)Tack för tipset paljetten !
  • KatjaB

jag beställde från matildasfest.com
    valde rund tå, och på sidan tre tror jag det är. Nr 17 med rem runt vristen och en brosch fram.. såå fina!

Fick dessutom välja färg, klackhöjd och typ av häl själv utan att det kostade extra. Har en bild i mitt galleri, ltie suddig bara. Färgen heter "dark ivory"

• lecaroline
    KatjaB skrev 2009-10-28 11:35:25 följande:
    jag beställde från matildasfest.comvalde rund tå, och på sidan tre tror jag det är. Nr 17 med rem runt vristen och en brosch fram.. såå fina! Fick dessutom välja färg, klackhöjd och typ av häl själv utan att det kostade extra. Har en bild i mitt galleri, ltie suddig bara. Färgen heter "dark ivory"
    A0780??
    Om det är dem så är de jätte fina
  • KatjaB

ja så heter den nog, jag är löjligt kär i dem, de är så fina och andas lite gammaldags känsla.

lecaroline skrev 2009-10-28 11:42:24 följande:
    A0780??Om det är dem så är de jätte fina
Svar på tråden Förslag på skor till denna klänningen?