• Dalkulla79

kan man göra så?

Vi hade inte tänk ha nån marsalk eller någon annan involverad i vårat bröllop(förrutom gästerna då ) hur ska man då göra med ringarna? Kan man ha dem på en liten kudde eller liknade intill där prästen ska stå och viga oss? Kommer ha en utomhusvigsel. Eller kan vi ha ringarna själva?

• Svar på tråden kan man göra så?
  • Flodis Hjärtat

Ha ringarna själva. Det funkar väl alldeles utmärkt.

• Aleta

Ha dem i fickan, det hade vi.

• Dalkulla79

Då lär ju min blivnade ha båda ringarna på sig vid det allternativet!

Aleta skrev 2009-10-26 17:34:29 följande:
    Ha dem i fickan, det hade vi.
  • Aleta

Jag hade fickor på min klänning!
    De satt i sidosömmarna på den vida kjolen, så de var helt osynliga. Perfekta för ett läppstift och en vigselring.

Du kan ju ha en liten handledsväska. En sådan där som ser ut som en hopsnörd påse fast snyggare.

Eller ha den i strumpebandet, du lär skapa historia!

Dalkulla79 skrev 2009-10-26 17:48:38 följande:
  • Martinaa
    Dalkulla79 skrev 2009-10-26 17:48:38 följande:
    Ja det gör väl ingenting? Så har nog vi tänkt göra, om inte vår brudnäbb ska bära dem, men troligtvis får min kille ha båda ringarna i fickan. Det är ju ändå jag som sätter på honom hans ring!
  • TinkerBelle

Stumpebandsiden gillar jag!!!
    Krävs lite mod antar jag.

Aleta skrev 2009-10-26 18:38:07 följande:
    Jag hade fickor på min klänning!De satt i sidosömmarna på den vida kjolen, så de var helt osynliga. Perfekta för ett läppstift och en vigselring. Du kan ju ha en liten handledsväska. En sådan där som ser ut som en hopsnörd påse fast snyggare.Eller ha den i strumpebandet, du lär skapa historia!
  • Dalkulla79

Aaaa smart, låter sexigt att ha det i trumpebandet

Aleta skrev 2009-10-26 18:38:07 följande:
    Jag hade fickor på min klänning!De satt i sidosömmarna på den vida kjolen, så de var helt osynliga. Perfekta för ett läppstift och en vigselring. Du kan ju ha en liten handledsväska. En sådan där som ser ut som en hopsnörd påse fast snyggare.Eller ha den i strumpebandet, du lär skapa historia!
Svar på tråden kan man göra så?