• Plutten2010

Brudnäbbsklänning!

Min älskade systerdotter ska vara brudnäbb när vi gifter oss så nu skulle jag vilja ha tips på bra sidor/butiker (utöver Ebay) som har fina näbbklänningar. Hon kommer vara sex år när vi gifter oss. Helst ska klänningen vara rosa (eller iaf ha något inslag av rosa).

Tack!

• Svar på tråden Brudnäbbsklänning!
  • Heaven 81

Mina tjejer ska den här

linuslotta.com/productInfo.asp&qProductColorId=1&qNavigation=&qNavigationBrand=&qNavigationClass=11&qNavigationGroup=&qBrand=&qClass=11&qGroup=822&qStyle=&qSize=&qPage=3&scrollBarSelectedIndex=&qFilterType=0&qSizeGroup=85&qvirtualClass=&language_id=1&gender=1&qSiteId=3

• Martinaa

Åh vilken bra tråd och vilka bra tips jag fick här! Jag är ute efter en klänning till en sexåring också nämligen, men gärna inte för dyr. Den silvriga klänningen från Lindex som miramolly tipsade om tror jag blir perfekt, då silver är en av våra temafärger. Alternativet skulle vara en blå klänning men känns inte som om utbudet av blå flickklänningar är så stort... Och så kanske det blir bättre med en blå näbbukett till en silverklänning?
    Sorry TS om jag snodde tråden lite

• Plutten2010

Helt ok! Tjänster och gentjänster, du vet.. ; )

Tack för alla tips!!

• miramolly

Martinaa: Kul att kunna hjälpa till! Det blir säkert jättefint med en blå bukett till. Mina tärnor ska ha en lite annorlunda rosa färg på sina klänningar, så det blev perfekt att ha en vit/silvrig klänning till det. Har i huvudsak vitt som färgtema. Och som du skriver har klänningen ett riktigt bra pris.

Plutten2010: Hoppas att du hittat din näbbklänning!

Svar på tråden Brudnäbbsklänning!