• PattyPoo

Vigsel 29/5 eller 19/6 2010???

Hej!

Fick precis beskedet idag att det har skett en dubbelbokning med vår festlokal och nu måste jag flytta bröllopet till ett annat datum.

Tänker inte låta detta stressa ihjäl mig och är tacksam för att vi inte var färdiga med trycksakerna. Nu sitter jag här och har på mig tills imorgon med att välja mellan den 25/5 eller den 19/6.

är det grönt och fint i slutet av maj? Vill man verkligen gifta sig samma dag som kronprinsessan? Jag blir fullständigt gaaaaaaaaaaalen över att behöva fatta detta beslut - igen!!! Lite hjälp tack. Ps. Det ursprungsdatumet var den 5/6, 2010.

• Svar på tråden Vigsel 29/5 eller 19/6 2010???
  • B och H

Vi gifter oss den 22/5, jag räknar med solsken. Normalt är det torrare i maj än i juni så om du vill slippa regn borde det vara säkrare med maj.

• Snuffisen

Ta maj! Jag skulle personligen välja maj om jag inte vore allergisk.

Nu blir det 18 juni i stället, tror jag.. Jag och min M2B har årsdag 31 maj och har alltid kanonväder! I våras var det typ 30 grader varmt!

Lycka till!

• PattyPoo

Det
    lutar åt maj... 18:e juni är en fredag, eller?

Snuffisen skrev 2009-11-02 21:46:44 följande:
    Ta maj! Jag skulle personligen välja maj om jag inte vore allergisk.Nu blir det 18 juni i stället, tror jag.. Jag och min M2B har årsdag 31 maj och har alltid kanonväder! I våras var det typ 30 grader varmt!Lycka till!
  • Cantaton

Maj brukar vara säkrare väder och det verkar som rätt många ska gifta sig 19 juni, så det lär bli svårare att boka in sig på frisersalonger och diverse annat. Jag hade valt maj

• MajasMamma

Gifter sig inte kronprinsessan 19 juni??? Jag hade inte velat ha samma datum som henne.. ;) Så jag hade tagit 25 maj!
    Oftast finare väder i maj.

Lycka till!!!!

• junibrud2010

Jag gifter mig samma dag som kronprinsessan..
    Fick reda på det efter vi bokat kyrka o allt. + att 19juni var enda datumet som passar oss och min syster..

• PattyPoo

Hej!

Nu är det bestämt, vi gifter oss lördagen den 29 maj, 2010. Kyrkan var bokad den 19:e, och även om jag egentligen inte hade haft något emot att gifta mig samma dag som kronprinsessan, så är det trevligt med ett eget datum. Nu har jag med andra ord både kyrkan och festlokalen, sköööööönt!!! Igår var jag ett nervvrak, inte så kul.

Tack för alla tips, jag uppskattar det!

• Cantaton

Grattis

PattyPoo skrev 2009-11-03 11:20:59 följande:
    Hej!Nu är det bestämt, vi gifter oss lördagen den 29 maj, 2010. Kyrkan var bokad den 19:e, och även om jag egentligen inte hade haft något emot att gifta mig samma dag som kronprinsessan, så är det trevligt med ett eget datum. Nu har jag med andra ord både kyrkan och festlokalen, sköööööönt!!! Igår var jag ett nervvrak, inte så kul.Tack för alla tips, jag uppskattar det!
  • Snuffisen

Ja Patty, 18 juni är en fredag. :)

Svar på tråden Vigsel 29/5 eller 19/6 2010???