• jofmanytalents

Inte överlämnas, men gå in utan brudgum...

Skulle det verka konstigt? Mest är det för m2bs skull, för han blir lätt obekväm i sådana situationer, och så har han inte någon som helst taktkänsla och skulle nog helst bara springa fram till altaret, så jag måste nog i så fall hålla fast honom som en bromskloss Så jag tänkte att han skulle vänta vid altaret och så kommer jag in med våra två söner som näbbar.

• Svar på tråden Inte överlämnas, men gå in utan brudgum...
  • Steven och Johanna

Min m2b kommer vänta på mig framme vid altaret, mina tärnor kommer gå in först sedan kommer jag komma ensam fram till altaret. Det är det som funkar bäst för oss.

• Sebastiána

Fast alla kommer ju att titta på honom där han står vid altaret!!!

jofmanytalents skrev 2009-11-04 21:19:02 följande:
    Skulle det verka konstigt? Mest är det för m2bs skull, för han blir lätt obekväm i sådana situationer, och så har han inte någon som helst taktkänsla och skulle nog helst bara springa fram till altaret, så jag måste nog i så fall hålla fast honom som en bromskloss Så jag tänkte att han skulle vänta vid altaret och så kommer jag in med våra två söner som näbbar.
  • jofmanytalents
    Sebastiána skrev 2009-11-04 22:38:18 följande:
    Fast alla kommer ju att titta på honom där han står vid altaret!!!
    Ja, men han slipper gå och känna sig uttittad och generad över att hamna i otakt osv. samt att när våra barn kommer in så antar jag att de kommer ta över en stor del av uppmärksamheten
  • 091128

Vi gifter oss borgerligt visserligen, men jag ska ändå gå in själv. Vill uppleva känslan av att se honom när han ser mig komma

• SofieochJamie

Ska göra samma som Steven och Johanna

• iregnet2010

vi funderar också på det..men vi får se...

SofieochJamie skrev 2009-11-05 07:44:32 följande:
    Ska göra samma som Steven och Johanna
  • erica1982

jag kommer gå in själv i kyrkan och min pappa kommer inte lämna bort mig. Jag vill nämligen överraska min fästman med det färdiga resultatet, eller hur man ska säga =)

• Frulle

haha har han ingen taktkänsla?! Kan karln inte gå eller?

• Imma

Men visst måste han knalla in någon gång och då måste han ju göra det helt själv. De första gästerna brukar ju komma runt 30 minuter innan vigseln börjar och så länge kan han väl inte gärna stå där framme.

jofmanytalents skrev 2009-11-04 22:48:02 följande:
    Ja, men han slipper gå och känna sig uttittad och generad över att hamna i otakt osv. samt att när våra barn kommer in så antar jag att de kommer ta över en stor del av uppmärksamheten
  • Frulle

Jag kan gå med på detta med att man vill att ens kille ska stå framme och se en skrida in och jada jada.
    Men att han inte kan gå pga taktkänslas osv är ju faktiskt bara bs..

Min man var också SKINERVÖS innan men han kunde, hör och häpna, gå helt själv!

Svar på tråden Inte överlämnas, men gå in utan brudgum...