Mall till bordsplaceringskort
Är det någon som har någon typ mall att maila mig eller bara kan ge mig tips på enkla saker att göra själv som inte behöver bli så dyrt. Vi är inga pysselmänniskor så därför måste vi hitta något inte så avancerat
Är det någon som har någon typ mall att maila mig eller bara kan ge mig tips på enkla saker att göra själv som inte behöver bli så dyrt. Vi är inga pysselmänniskor så därför måste vi hitta något inte så avancerat
Köp snyggt papper (panduro eller liknande), klipp i lagom stor bit, skriv på namnet med snygg penna och gärna trevlig handstil. Klart!
Vill du gå ett steg längre kan du klistra en bit papper (ex. vitt med gästens namn skrivet på) på en bit färgat/mönstrat papper.
Det blir så krångligt som man gör det.
Jo jag upptäckte just det
Jag hara lltså usel fantasi och kunde inte tänka mig att man själv kunde göra något som faktiskt blir fint. Men efter att ha tittat i galleriet här är det bestämt att det blir ljuslila papper det bröllopet går i vitt och lila, och sedan skriva ut namnen på vitt papper och klistra dit och i kanten sätt en sån typ scrappingblomma
"He duger"
Jo ibland behöver man en liten "kick i arslet" för att få igång fantasin. Ditt förslag låter både snyggt och enkelt!
Resultatet i galleriet nu
Själva namnbitarna är inte lika stora men vad tusan det ska ju synas det är hemmagjort
Skitsnyggt! Tackar för att man fick se hur det blev!
nämen du skämtar att du inte skulle vara pysslig! det där var ju 10/10. super fint! kanske dags att söka jobb på panduro? hehe.
Haha..nah nu får vi lugna oss lite. En hel del snett och vint och så men iom den trubbiga klippningen så syns det inte sååå tydligt. Hade ju varit snyggast om det vita varie lika stort på alla kort men det är ingen som hinner kolla in den andres kort