För mycket av allt...
Jag sitter också här mitt i natten och kan inte sova på grund av alla tankar. Det låter som att du har det väldigt tungt och jag lider med dig. Ibland är det svårt att fokusera på ytligheter som bröllopsplanering när liksom själva... livet kommer i vägen. Förstår att alla energi försvinner när det är så mycket som ska tänkas och kännas och funderas över. Man tycker ju att ett större problem borde räcka, och inte BÅDE sjuk mamma, problematisk tärna/bästa vän OCH omplacering på jobbet. Men på nåt vis så tycker jag att problemen har en tendens att dyka upp tillsammans, tyvärr. Och vad ska jag säga, jag hoppas innerligt att det ordnar sig med allting för dig och att det inte känns allt för tungt i höstmörkret. Försök (även om det är svårtsvårtsvårt) att fokusera på de positiva sakerna och de små ljusglimtarna så som tid med din älskling, bättre dagar för din mamma och faktumet att du har ett jobb i dessa kristider.
Själv lider jag av daglig kraftig huvudvärk sedan ett halvår tillbaka och väntar nu på en neurolog-undersökning där de antagligen kommer konstatera för högt tryck i hjärnan = operation i hjärnan. Jag har fått säga upp mig från mitt heltidsjobb pga detta och har inte fått en krona sen i våras. Jag har dessutom tappat mycket av mitt sociala liv då jag ofta ligger däckad i huvudvärk och inte orkar göra någonting. Jag har tappat energin för det mesta och dagarna är ibland outhärdliga. MEN, jag har också min älskling som betyder allt och lite till och gör att jag orkar med.
Så jag förstår hur du känner, ibland är det för tungt.
Ta hand om dig och hoppas du kan sova snart. Kram!