• Aeternum

Wiiiiihhhhhiiii!!! Kyrkan är bokad!

Nu är kyrkan bokad & datumet bestämt! Känns helt overkligt & tankarna snurrar =)

Ihhhhhh! Jag ska gifta mig!!!!

Haha, var bara tvungen att sriva av mig lite. Allt är hemligt än så länge & inte ens våra föräldrar har fått veta så jag måste ju få berätta för någon

• Svar på tråden Wiiiiihhhhhiiii!!! Kyrkan är bokad!
  • iregnet2010

härligt! vilken dag blev det?

• Avalon75

Härligt!
    Den omtumlande känslan av att boka kyrkan är fantastisk - grattis!

• Aeternum

Är i ett lyckorus fortfarande & jag vill ju berätta för ALLA (haha, tom kunderna som kommer in...;)
    Det blev tillslut den 26/6. Visserligen mamma & pappas bröllopsdag men samtidigt så är ju det lite roligt.... De gifte sig en v efter kungen & nu kommer ju alltså vi gifta oss en v efter kronprinsessan.

Var dock inget medvetet val, då vi började prata om att gifta oss antingen den 25 eller 26 redan i januari...

Ihhhh vad spännande det ska bli, samtidigt som jag får lite ångest över att väntan kommer vara över sen...

• pinglan29

Åhhh grattis! Då har vi samma känsla ikroppen både du o jag..Kyrkan e bokad o prästen....Det killar i magen Tjohooo..nä ingen vet än....Men vi gifter oss den 19.e Juni.....ja hela Sverige flaggar för oss då..hahaha

• Aeternum

Grattis till dig med
    Ja visst är det en härlig känsla & man vill berätta för alla... samtidigt så är det så mysigt att få suga på karamellen lite om man säger så...
    Vi ska berätta i helgen för våra föräldrar, ska bli så roligt!

=)
    Kram & lycka till med ert planerande!

• Humlan66

GRATTIS .. vi har inte kommit så långt ännu

• scimmietta

Grattis!!! Funderade också på midsommardagen men det blev veckan efter istället, den 3 juli.
    Annars hade min pojkvän blivit galen på mig om jag hade jobbat till fredagen, gift mig lördagen, slappat på söndagen och sen gått tillbaka till jobbet på måndagen
    Vi har också bokat kyrka och festlokal, ingen catering än dock... ska kolla på det i slutet av veckan!! Va spännande allt är!!!

Svar på tråden Wiiiiihhhhhiiii!!! Kyrkan är bokad!