• nano86

Vad ska jag ta mig till?!!

Kan absolut inte ge ett riktigt råd men det jag kan säga som skillsmässobarn är att det är tusen gånger bättre med skilda föräldrar som är glada på varsitt håll än håller ihop bara för barnen.... det märker man av.

• nano86
    Aleta skrev 2009-11-10 11:02:00 följande:
    Älskar du inte din man alls längre?Något är ju uppenbarligen fel eftersom du kontaktade den här killen.Jag tycker att du ska bortse helt från den nya killen. Skulle du skilja dig även om han inte fanns?Det är ett stort ansvar att lägga på honom att du lämnar din man pga honom. Dessutom blir risken stor att han bara blir en språngbräda.Gå alltså igenom din nuvarande relation utan att blanda in någon ny och avsluta den om det är det du ska göra. Efter det kan du ta ställning till om du vill ha en ny man i ditt liv.
    Måste också hålla med.
  • nano86
    thepeace82 skrev 2009-11-10 12:12:48 följande:
    Du har rätt med att mina barn blir inte lyckliga om dom inte har en lycklig mamma...men tänk om det inte blir bättre när vi skiljer oss... Det är tankar som slår mig hela tiden och som skrämmer mig och gör att jag stannar. Man tänker på allt det praktiska också, med tanke på att när d kommer till barnen o hemmet så är det jag som sköter allting, han gör inte så mycket hemma, o tänk ändå är jag för feg att lämna honom!!! blir arg på mig självFam Lundqvist skrev 2009-11-10 11:00:26 följande:
    Barn klarar sig myvcket bättre i en liten lägenhet med EN glad föräldrar än två olyckliga i ett stort finnt hus...
Svar på tråden Vad ska jag ta mig till?!!