• Chris24

Vad ska jag ta mig till?!!

Precis, det Aleta skriva är väldigt klokt.

Du ska känna efter och tänka på hur det var innan han kom in i bilden helt enkelt, om han fanns i tankarna innan du ringde, om du som Aleta skriver, hade lämnat din man om inte det fanns någon annan?
    Om känslorna finns på plats för att du verkligen vill, eller för att du inte älskar din man längre på samma sätt eller för att söker något nytt?

Jag är också ett skilsmässobarn och precis som det stod längst upp så föredrog jag hellre mina föräldrar på varsitt håll o lyckliga än olyckliga tillsammans så låt dina barn slippa se er bråka eller vara olyckliga för barn vet mer än vad man tror och förstår ännu mer än vad man tror och MINNS ännu ännu mer än vad man tror!

Hoppas jag gjorde mig själv klok där
    Lycka till!

• Chris24

skriva - ? haha, skrev mena jag självklart.

• Chris24

Inga problem!

Alltid kul o försöka att hjälpa till så gott det går, försök att resonera med dig själv bara, även om jag anser att det är det svåraste som finns med att bråka med ens egna hjärna

Gör det som känns bäst för dig själv kan jag väl avsluta det hela med.

• Chris24
    thepeace82 skrev 2009-11-10 12:47:35 följande:
    Jag menar att trots att jag sköter allt, så lämnar jag ändå inte honom, förstår inte själv varför jag gör d.
    Men tro mig, han kommer att kunna fixa sig själv också om du inte finns omkring, va inte det minsta rädd för det praktiska kan jag känna, o att kunna ta hand om barnen med det praktiska får han helt enkelt lära sig annars om du har skämt bort honom med det, det kommer han och fatta själv.

Du ska inte tänka på det sättet kan jag känna, du ska tänka på vad som är bäst för dig själv just nu, barnen som sagt, dem är mer lyckliga med att se er båda lyckliga var för sig, än tillsammans och olyckliga, samt uppleva bråken.
Svar på tråden Vad ska jag ta mig till?!!