• Emma87

Snälla Hjälp Mig!!!

Hej! Jag tänkte göra min egen egen gäst bok till bröllopet, Vet precis hur jag vill att den ska se ut. Men jag fattas bokstäver till framsidan.

Bokstäverna är guldfärgade, mellan 3 och 8 cm stora. Klister på baksidan, ganska så tjocka. Jag tror att jag har köpt dom på netto för kanske ett halv år sen, men nu hittar jag inte dom nånstans! Nån som vet vilka jag menar och kan hjälpa mig att hitta dom på internet eller i någon butik... *Håller Tummarna*

• Svar på tråden Snälla Hjälp Mig!!!
  • Martinaa

Kan tyvärr inte hjälpa dig med det du efterfrågar, men om det inte löser sig kan du alltid göra som vi har tänkt, nämligen köpa sånt där speciellt papper som man skriver ut på och sedan kan stryka fast på tyg (t-shirts och liknande). Så kan man köpa en gästbok med linnetyg på omslaget, finns på Lagerhaus bla, och sedan stryka på sitt monogram på framsidan!

Ingen bra idé om du redan köpt själva gästboken med papper/plastomslag, men tänkte bara delge ett litet tips.

Lycka till o hoppas du hittar dina bokstäver!

• Emma87

Tack för hjälpen men har redan köpt en bok, Å vad jobbigt när det inte går som man vill! Vet ju att jag har köpt dom nånstans, så dom måste ju finnas att få tag på. men tack för förslaget ändå :)

Svar på tråden Snälla Hjälp Mig!!!