• Jörgens fru

Hur länge ska man behöva vänta på sina bilder?

Ja, precis som rubriken säger, hur länge ska man behöva vänta på att få sina bilder efter det att man har beställt dom?

Vi gifte oss i juli, beställde bilderna i augusti och har fortfarande inte fått bilderna.3 månaders leveranstid är inte ok! LITE LESS!!!

• Svar på tråden Hur länge ska man behöva vänta på sina bilder?
  • Hjartafró

Två-tre veckor skulle jag säga är okej väntetid, inte tre månader.

• Igia

Ja, det var lite onödigt lång tid. Vi fick våra första bilder på skiva 2v efter bröllopet och gjorde en beställning förra veckan och nu ska ngr komma imorgon och resten nästa vecka. Så här är det snabba puckar...

Vad säger fotografen?

• 20091021

Definitivt för lång leveranstid. Helt omöjligt att det kan ta så lång tid att leverera bilderna. Det som tar tid är ju eventuellt justeringsarbete, och det bör ju ha gjorts redan innan Ni beställde bilder i Augusti

• Rufsas

Jörgens fru:

Jag tycker att du ska berätta för fotografen att du tänker gå ut med firmanamnet och hur missnöjd du är här på BT. Då lovar jag att det kommer att bli fart på honom.

Att folk är så korkade. Fattar inte "bröllopsfixare" att vi recencerar dem här inne?

• Panton

Fy vad dåligt. Vem är fotografen?

• KatjaB

vad säger fotografen om den långa väntetiden? Antar att ni haft någon form av dialog

• Gudrunp

Jag hade aldrig accepterat en sån lång tid. Jag fick själv mina bilder två veckor efter att vi gift oss.

• Jörgens fru

Skäms ju ögonen ur mig då man inte fått iväg tackkorten ännu, iom att dom är beställda av fotografen... GAH!

• Rufsas

Hade ni något underskrivet avtal med fotografen? Om så är fallet ka ni ju dels kräva gratis/billigare pris. Förstår att det inte är det som är grejen men det är ju alltid något. Hoppas verkligen att det löser sig snart!

Kan dock inte nog poängtera det jag skrev tidigare. Upplys dem om att du funderar på att gå ut med fotografens namn här på BT. Kommer säkerligen att skynda på proccessen.
    Jörgens fru skrev 2009-11-14 22:36:58 följande:

Skäms ju ögonen ur mig då man inte fått iväg tackkorten ännu, iom att dom är beställda av fotografen... GAH!
Svar på tråden Hur länge ska man behöva vänta på sina bilder?