• Linadesign

Fotoframkallning - tips

Är det någon som har tips på företag att framkalla foton på med bra resultat? Det gäller tackkorten.

• Svar på tråden Fotoframkallning - tips
  • Linadesign

Ingen som brukar framkalla foton?

• ConnyD

crimson brukar kunna leverera bra resultat. extrema förstoringar brukar jag lämna till mediamarkt, ganska prisvärda med bra resultat

• Mangos

crimson.se är grymt bra o väldigt snabba!! Har flera gånger fått bäst i test!

• Eftertioår

Slår också ett slag för crimson.

• ConnyD

kan passa på att varna lite för japanphoto som levererade bilder med en tydlig rand över bilden. antagligen en rulle på maskinen som varit smutsig och antagligen tillfälligt men jag tappade förtroendet för dom. en sån miss på bilderna borde de sett själva innan de skickade ut dem.

• Linadesign

Jag valde Crimson. För jag fick tips om dem av en kompis plus att flera här rekommenderade dem. Jag mailade beställningen igår vid lunchtid och fick bilderna på posten vid kl 11 idag! Alltså mindre än ett dygn efter att jag lagt beställningen! Dessutom skulle jag ha formatet 10x10 cm vilket de hade i sitt sortiment. Och de var billigare än de vanliga 10x15 cm. Jag som trodde jag skulle få sitta och skära till alla foton...

Är väldigt nöjd!

Svar på tråden Fotoframkallning - tips