• CaSagredo

Klassisk bröllopsfotograf Stockholm sökes!

Hej!

Jag söker, som rubriken indikerar, en proffsig bröllopsfotograf som tar klassiska foton i Stockholm!
    Vilka kan ni tipsa om? Gärna om ni själva har fotoexempel och/eller egna erfarenheter!

Tack!

• Svar på tråden Klassisk bröllopsfotograf Stockholm sökes!
  • CaSagredo

Jag fortsätter leta fotograf, det är verkligen väldigt svårt! Och mycket, mycket dyrare än jag trodde... Så, jag tar tacksamt emot alla tips och ideér, kanske har ngn anlitat en fotograf"student" ??

• Lotta B
    alltiett skrev 2009-11-18 14:55:44 följande:
    Hej!Vi hade jätte svårt att hitta fotograf för att vi ville ha grymt bra kort, vi använde oss av studio104 som helt klart fotar de finaste bilderna. Vi är supernöjda och våra vänner kommer oxå att använda sig av dem.Kram Eva
    Du vet väll att man får bara tipsa 3g under en 6 månads perjod om samma företag annas anses det som reklam

CaSagredo
    om du vill ha "bilig fotograf " kolla på blocket och på www.fotosidan.se det finns den några stycken

att hitta fotograf i dag är en jungel när vi gifte oss 2003 så var det också en jungel. Men inte som det är nu, när alla som
    köper en systemkamera tror att nu ÄR jag en Bröllops fotograf

det finns så fruktansvärt många DÅLIKA fotografer där ute
    och jag skulle räkna upp hur många som helst

jag tycker att man skall satsa på en mer profsig fotograf kostar lite mer med det är det värt!!

vår fotograf kostade 5000 kr 2003 och vi fick bara ett album med 10 bilder i alla förstoringar fick vi köpa extra och inga digitala filer alls och vi hadde en budjet på 18,000kr
    då vi gorde nästan allt på egenhand

Lycka till
    L
  • Blomsterbrud 2008

Erika Gerdemark är duktig!

Svar på tråden Klassisk bröllopsfotograf Stockholm sökes!