• Kråke

Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?

jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
    Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)

• Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?
  • sommarblommor
    sommarblommor skrev 2011-07-13 14:39:30 följande:
    Jag kommer att bli 35 och min blivande kommer att fylla 41 precis innan. Han har varit gift tidigare och har en dotter på snart 15 och en dotter på 12 år. Själv har jag en dotter som fyller 11 i sommar men själv har jag aldrig varit gift tidigare.Glad
    Vi har en gemensam son som kommer att bli 3 nästa år då vi gifter oss
  • minttus

Jag kommer att vara 35 år och min blivande 34 år.
    Vi har tre barn som kommer att vara 2, 8 och 10 år gamla nästa år när vi gifter oss.

• Tessann

Jag 32

Han 34

Vi har 2 barn var sen tidigare (8,9,10 och 10 är dom) och 1 gemensam på 15mån.. och bebisverkstaden är igång igen :)

Gifter oss nästa vecka :)

• Rollon

Jag fyller 25 nu i oktober och bröllopet kommer att ske antingen sommaren 2012 så då är jag 25 eller så blir det ett vinterbröllop november 2012 eller januari 2013 så kanske kommer jag vara 26 år. Fästmannen min är två år äldre så 27 eller 28. 
    Inga barn och inga planerade innan bröllopet heller. Tänkte "köra skarpt" på smekmånaden. Flört 

• tecnofreakz

Jag 29 (fyller 30 strax efter bröllopet).
    Han 27.
    Inga barn vad vi vet men jobbar på det ;)

• sandraleander

Gaaaah gifter oss på lördag! Att det var så sjukt mycket att göra kunde jag aldrig föreställa mig, har ändå planerat snart ett år! Min M2B är 35 och jag 27. Två barn. 5 respektive 2.

• Mini2011

Vi gifter oss om 4 veckor. Vi är både födda 1983. Min blivande man fyller 28 den dagen vi gifter oss och jag 28 i november.

Vi har inga barn, men förhoppningsvis kommer de om inom 2 år, men det vet man ju aldrig. 

• car1021

Jag och min sambo ska gifta oss nästa sommar. Vi kommer att vara 44 år bägge två då. Jag har två tjejer som blir 23 och 19 år nästa år. Jag har varit gift en gång tidigare. Min sambo har två killar som är 16 och 12 nästa år.

• thean

Vi gifter oss 2:e juni nästa år, då kommer jag att vara 29 och blivande man hunnit fylla 37, våra tjejer är då nyss fyllda 4 år och 6,5 år vid bröllopet.

• Rosi

Vi gifter oss nästa år då är jag 24 och han har precis fyllt 30.. Försöker få barn men inget än efter ett år...

Svar på tråden Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?