Hur gamla är ni när ni gifter er? Barn innan?
jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)
jag kommer vara 24 och min blivande man 41.
Har 2 barn. En trea planeras under bröllopsmånaden om jag får bestämma =)
Va härligt! =D
Vi kommer båda vara 29 år nästa år när vi gifter oss. Vi hoppas på att bli gravida efter bröllopet. Längtar efter första barnet.
åååå, det är jätte snart det.
Vad härligt med ett litet tillskott till er familj. Å så får ju ert första barn bli storesyskon. =)
Det är alltid roligt när man får ett syskon (även om det är vanligt att det blir lite bråk mellan syskon), så är det ju alltid härligt at ha någon att växa upp tillsammans med. Är man åker på semester så har de ju alltid varandra att umgås med om man tycker föräldrarna är gamla och tråkiga. Haha.
Jag växte upp med bara mina föräldrar (mina syskon är 14 och 12 år äldre än mig). Å´det var lite tråkigt ibland då man tex. åkte på semestrar då man inte hade någon att leka med från dag 1.
Den stora åldersskillnaden har också gjort att jag har sämre kontakt med mina syskon än vad de har med varandra, då vi ständigt befinner oss i olika faser i livet.
När de var tonåringar så var ju jag bebis, och när jag var barn så var de vuxna. När jag var tonåring så skaffade de barn och gifte sig. Å' nu när jag gifter mig och så småning om skaffar barn, då är deras barn vara i äldre tonåren och bara några få år från att vara myndiga.
Jag 25, han 28. Inga barn. Vi kommer att ha varit tillsammans i fyra år och några månader när det är dags.
Han 31 och jag 30 år inga barn och gifter oss på 4 årsdagen, sen skall det bakas bäbis :)
Min blivande man är 36, jag själv är 33. Han har tre barn sen innan och jag har en sen innan, samt att vi väntar en liten knodd till sommaren så jag kommer vara höggravid när vi gifter oss i maj. :)
Jag är 30 och min fästman 28. Inga barn än men blir till att försöka efter bröllopet som vi har i oktober:)
Kanske bara känns som att jag hör till de ovanligare paren där hon är äldre än han, men så är det i alla fall....
Jag kommer vara 42 och han 30 när vi gifter oss. Jag har två barn sedan tidigare som då är 13 och 10, han har inga sedan tidigare och vi kommer inte få några gemensamma barn.
Jag kommer vara 26 och han 37 när vi gifter oss till sommaren. Inga barn - än :)
Jag är 25 år, han 27 år :)