gästlistan? vilka ska man bjuda
Har börjat skriva gäst lista.
vet inte vilka av mina vänner jag ska bjuda?
En är självklar som jag jobbar, tränar och umgås med.
har som bara en jag riktigt umgås med.
Sen vet jag inte har en vän som jag var mycket med för några år sen och 5 år sen flyttade hon och då har vi kanske träffas 5 ggr per år kanske mindre ibland. det är först nu vi har börjat träffas mer.
är osäker på att bjuda hon för vi umgås ju inte så ofta, men de kan ju bero oxå på att vi båda har små barn och bor en bit ifrån varann.
Sen har jag en anna gammal barndoms vän som jag gick skola med och som flyttade tillbaka för 1 år sen. vi jobbar nu tillsammans men träffas inte så mycket. Ibland så barnen ska få leka. Men skulle gärna vilja börja umgås mer med.
Även min blivande mans mostrar är en sak vi funderar över.. hmmm
Ena stunden säger vi ja men vi gifter ju oss bara en gång (hoppas vi) ;) så då kan man bjuda alla.. men det blir ju enorm om man ska bjuda alla oxå.
hade räknat med 100 och nu är vi uppe i 80 kanske. men de gör ju inte mig nå om de bli lite mindre. hade helst velat ha 50 pers men de funka inte min blivande känenr jätte många han vill bjuda.
Vet att det är bara jag som kan bestämma de men skulle gärna höra era åsikter om hur ni har gjort med "osäkra kort" om jag säger så ;)