• mojikanan

Klädnypor!!

Hej på er!!
    Är det någon som vet vart man kan få tag i mini klädnypor i trä??
    Tänkte ha det att festa bords placeringskorten med!!

• Svar på tråden Klädnypor!!
  • pandis81

Ja det beror på hur stora dom ska vara även om dom ska vara mini.

jag har hittat på panduro både

7 cm (50 st för 32 kr)
    www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet&OPT=GET&AID=460035

och

5 cm (45 st för 29,50 kr)

www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet&OPT=GET&AID=460039

och

2,5 cm (12 st för 29,50 kr)
    www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet&OPT=GET&AID=460045

sen finns dom även i rött och vitt.
    hoppas det kan vara något kanske

mojikanan skrev 2009-11-25 09:49:53 följande:
    Hej på er!! Är det någon som vet vart man kan få tag i mini klädnypor i trä??Tänkte ha det att festa bords placeringskorten med!!
  • nano86

Vanliga stora i trä borde finnas på typ ICA eller Coop, kanske inte alla men med lite tur.

• mojikanan
    pandis81 skrev 2009-11-25 09:57:05 följande:
    Ja det beror på hur stora dom ska vara även om dom ska vara mini. jag har hittat på panduro både 7 cm (50 st för 32 kr)www.pandurohobby.se/pan/IboxServletoch 5 cm (45 st för 29,50 kr)www.pandurohobby.se/pan/IboxServletoch 2,5 cm (12 st för 29,50 kr)www.pandurohobby.se/pan/IboxServletsen finns dom även i rött och vitt.hoppas det kan vara något kanske
    Ahh underbart!! var precis vad ja letade efter!! Tusen tack för hjälpen!! :)
  • pandis81

det var så lite så..

var själv inne på klädnypor först till placeringskorten, men så gjorde jag hjärtan i stället så då vart dom inte aktuella längre.

mojikanan skrev 2009-11-25 16:59:55 följande:
    Ahh underbart!! var precis vad ja letade efter!! Tusen tack för hjälpen!! :)
  • mojikanan
    pandis81 skrev 2009-11-25 17:55:48 följande:
    det var så lite så..var själv inne på klädnypor först till placeringskorten, men så gjorde jag hjärtan i stället så då vart dom inte aktuella längre.
    aha.. ja huvudsaken är att det blir bra!! Fast ja hinner ändra mig ett par gånger till om ja känner mig själv rätt.. :)
Svar på tråden Klädnypor!!