Vit dekorväv??? Blir tokig snart!
Hej!
Jag håller på att leta ihjäl mig efter vit dekorväv. Någon som vet var jag kan hitta det??
Hej!
Jag håller på att leta ihjäl mig efter vit dekorväv. Någon som vet var jag kan hitta det??
Menar du vit "halvtransparent" fiberduk som man använder i t.ex. trädgården? En sådan använde vi nämligen som duk på vårt bröllop och vi köpte den på Plantagen.
Skulle just skria det Jojjo82 skrivit. Fiberväv finns på nästan alla ställen som säljer trädgårdsartiklar och plantor.
Det finns dekorväv på panduro men den är bara 30cm bred tror jag...
Sykompaniet har också. De kallar det sizoflor/spindelnät, men vad jag förstår är det samma sak.
www.sykompaniet.se/contents/sv/d430.html
En liten fråga, räcker det med fiberduken som duk eller har man den bara över/under en "riktig" duk?
V hade IKEA-lakan under fiberduken, för fiberduken är väldigt genomskinlig.
Tack!
Har betällt där nu, det var aningen lättare att hitta om man sökte på sizoflor .-) Har man lärt sig nåt nytt igen då. Tack!!
fjutjur brajd skrev 2009-11-29 22:13:21 följande:
ska ev dekorera fönstren i den tråkiga församlingslokalen med sån väv som dom gjrde på nått av snitt av bröllops bonanza vart så romantiskt vakert om det är lite högre än normal stora fönsteer hur många rllar kan behövas om det är 25 m och 6 cm brett ...vet att det är svårt att uppskatta men ungefär vad tror ni
nä glöm mig förväxlade med fiberduk ..klantigt