• mamma till 1

hår och make-up priser

Jag är ju ny på detta..
    Men är det någon här som har ett hum om vad det kan kosta med håruppsättning och make-up??

Vet att man kan få hjälp gratis av vänner, men vågar man riskera att man ser ut som frankensteins monster?? hahaha
    vill ändå veta lite mer innan jag bestämmer mig för om jag ska skära ner lite på den kostnaden eller inte.

kram S

• Svar på tråden hår och make-up priser
  • fromheretoeternity

Jag har kollat runt lite och tycker att det verkar ligga mellan 2500-3000kr incl hår och makeup. Dyrt tycker jag!

• Superskrutt

Tipsar om Puder i Stockholm, det verkar vara jätteduktigt (har jag läst här på forumet) och jag betalar 2000 kr för hår och make.

• hanko

Jag gav 1500:- för håruppsattning med löshår och make up. Mindre stad

• fromheretoeternity
    hanko skrev 2009-11-26 09:15:50 följande:
    Jag gav 1500:- för håruppsattning med löshår och make up. Mindre stad
    Jag bor också i mindre stad! Typiskt att jag inte kan hitta så billigt! Är det en makeup artist som sminkar så eller frisör?
  • Trollmor 86

Jag bor i Lidköping och kommer betala 1500 för hår och makeup.
    Men de sa att det berodde lite på hur man skulle ha håret, om man skulle ha slöja och lite så..

• Millanita

Jag ska på konsultation nu på lördag och betalar bara 3000:- för brud makeup och håruppsättning + Make up och hår till mina två tärnor...billigt Och detta i Gbg!!

• lemonbird

Håruppsättning 1500:- inkl konsultation, (rimligt tyckte jag). Make up 800:- (för dyrt, hade kunnat göra det själv bättre).

• Mia 77

Kommer betala runt 1500 kr för hår och makeup

• KatjaB

betalar 1800 för hår, 1400 för smink (får produkter med i priset för sminkning) konsultation ingår i bägge

• HappyE

750 kr/ timme för hår, 750 kr för brudsminkning. Mindre stad 1 timme fr Sthlm.

• mariefarah se

ca 1500-3000, det beror på vem och vart du går till.

• jensol

Betalar 2500kr för smink och hår. Då ingår det provuppsättning och provsminkning också.

• MammaMiaa

Jag betalade ca 1000:- för hår och smink

• Jezzoz

Bokade min brudmakeup igår och blev positivt öerraskad, noppring av bryn och konsultation några dagar innan plus sminkningen på bröllopsdagen kostade 500:- tyckte det var billigt! (mindre satd)

• Carro WH

Millanita: Var någonstans ska du fixa hår och smink? Letar också efter billigt och bra ställe i Gbg.

• Farytopia

650 kr per timme o hon räknar på att det tar 2 tim, i en liten håla

Svar på tråden hår och make-up priser