Kolla in denna sida!!!!
www.matthewrobbinsdesign.com
Helt fantastiska arrangemang!!!
www.matthewrobbinsdesign.com
Helt fantastiska arrangemang!!!
datorn är lite slö, så det går lite för långsamt för att jag ska orka kolla igenom allt, men man blir ju rätt inspirerad. Superfint!
Har du klickat på portfolio så kan du välja mellan buketter och dekorationer till bordet mm. Har du gjort det? =) Jag måste ta med mig bilder till floristen och visa!!
jo, jag var där inne och kikade
*puffar* så fler kan gå in o titta på denna underbara sida!
Den sidan var jättebra! Fanns hur många vackra buketter som helst. Har en kollega på jobbet som tidigare arbetat som florist, ska nog sätta mig med henne och kolla igenom hela galleriet. :) (och puffar upp denna så andra också får se)
Jag vill se men d går ju inte, eller jag kanske e knäpp, har klickat på portfolio men d står bara massa annat under då=/
Sidan krånglade lite för mig också. Men när jag väl kom in. Vilken inspirationskick! Tack för tipset!
MBLL:
Klicka på Portfolio och ner till Details, sen kommer en sida där du kan välja buketter eller centerpieces och två saker till har jag för mig. Hoppas du hittar!
Tack! Nu fungerade det=) Oh så mycket fint=)
Tack för en kanonbra länk! Nu vet jag hur jag vill duka, kolla under events & det stora tältet =)
Hade velat ha runda bord, men det har inte stället vi ska vara på, men nu fick jag en idé om att det funkar ju även med att ställa borden 2 & 2 & få fyrkantiga bord istället, med 8 personer vid varje.