(hjälp!) Kuvert - var köpa??
Hej!
Har ni några tips om var man kan köpa kuvert (140x140 eller 150x150 mm)? Sitter och surfar runt och försöker hitta, men lyckas inte så bra :)
Tack för hjälpen!
Hej!
Har ni några tips om var man kan köpa kuvert (140x140 eller 150x150 mm)? Sitter och surfar runt och försöker hitta, men lyckas inte så bra :)
Tack för hjälpen!
Vi köpte våra på Timarii, de hade massa olika storlekar och färger att välja mellan.
Panduro hade oxå såg vi sen (men de var dyrare).
Bokia tittade vi oxå på, även de hade masa olika färger och storlekar..
Just din storlek vet jag inte om de har, men det kan vara värt att kolla änå.
Bokia! Där har jag hittat fyrkantiga kuvert i flera färger.
Tack för tipsen!
Timarii finns tyvärr inte här i Uppsala längre, men i Stockholm kanske?
Bokia måste kollas upp också, finns de som fysisk butik någonstans eller bara på nätet?
Har du kollat på Papper, hon har ju det mesta!?
Papper är ju verkligen jättebra så kolla med henne som Kathiz skrev.
Akademibokhandeln i Forumgallerian har papper och kuvert också. Har du kollat på Upsala Färg (vid Forumgallerian) som har Panduros utbud?
Bokia finns inte i Uppsala, därför jag inte visste.
Jag har kikat på Panduros utbud på deras hemsida, men de har tyvärr inget som passar.
Justja, Papper! Hade helt glömt bort att den butiken finns..!
Tack för hjälpen :)
"Papper" är det bara en fysisk butik eller har de en webshop? Har inte hört talas om den tidigare.
Det är en fysisk butik som tidigare hette Collection. De har dessvärre inte ens en hemsida (vad jag kan hitta)..
Om du vill handla på nätet så kan jag tipsa om sidorna nedan som jag hittade när jag letade kuvert. Kuverten som säljs där är 155 mm * 155 mm och har väldigt bra pris.
www.scraplyckan.e-butik.se/
www.estelles.se/shop.php
www.scrappamemej.se/
Tack, Snart fru V - ska kika in där!