Inlägg från: CiaLovesAndreas |Visa alla inlägg
  • CiaLovesAndreas

MAJ 2010 del 4

Jag har för mig att jag kommer betala 950:- för sminkandet. Håret vet jag ännu inte vad jag kommer betala. Vet inte ens hur jag vill ha det. Men det känns som att det "bara" kommer bli en styling, allltså ingen uppsättning.
    Sen ska jag/vi även betala tärnans uppsättning.

• CiaLovesAndreas

Huh vad mycket det är att tänka på!
    Känns nästan som att det dyker upp nya saker att tänka på varje dag. Börjar mer och mer förstå de som rymmer iväg och gifter sig

• CiaLovesAndreas

Uj, vad ni skriver!
    Den stora dagen känns lite klurig ang. hur man ska lägga upp den.
    Jag har bokat tid till make up kl. 12. Men får se om jag ändrar den efter att jag pratat med min frisör. Beror ju lite på hur lång tid det tar där. Men har även planerat att ta på mig klänning på make up stället så det får ju inte bli fööör tidigt. Om man nu inte vill ge sig ut på stan i bröllopskläderna

• CiaLovesAndreas

Jag ska vara ärlig och säga att jag inte ens tänkt tanken på att väga våra inbjudningskort, men det låter som att det är säkrast att göra det.

Idag ska m2b skriva ut informationspappren (igen). Sen ska vi bara komma på hur vi ska vika dem. Sen så...

• CiaLovesAndreas

Äsch, skrivaren på m2b's jobb var trasig. Men jag hoppas på att vi kan få iväg våra inbjudningskort till helgen.

Vi har fortfarande inte bokat transport. Jag är inte ens säker på vad jag vill ha. Frågan är ju om det är värt att åka Limousine. Tyvärr är häst och vagn inte längre nåt alternativ då det är en bra bit mellan kyrkan och lokalen.

• CiaLovesAndreas

Huh,bordsplaceringen vågar jag knappt tänka på
    Men den får vi ta tag i när O.S.A-datumet närmar sig.

Usch, jag har blivit sugen på hus igen.

• CiaLovesAndreas

moule,
    Jättefina kort!

Vi kommer också ha vigselprogram i kyrkan.
    Tror jag kommer nappa på din idé EmMagnus, att ha texterna till psalmerna i vigselprogrammet.

Martinaa,
    Skönt! Ännu en sak du kan bocka av på den oändliga listan

EmMagnus,
    Åh vad roligt att din klänning har kommit! Själv kommer jag få vänta till slutet på april troligtvis. Undrar hur nervös jag kommer hinna bli

• CiaLovesAndreas

Ahhh!!!
    Vår solist hörde av sig till församlingen för att få namn och nummer till kantorn som jobbar då vi gifter oss.
    Då kläcker de ur sig att det inte finns nån bokning för vigsel 22 maj kl. 15!!!
    Snacka om att man blir trött!

• CiaLovesAndreas

Martinaa,
    Ja..vi ska ringa imorgon. Så nu hoppas jag verkligen inte att det blir nåt problem. Nu när inbjudningskorten är skrivna.

• CiaLovesAndreas

Martinaa,
    Ja, nu lär man sig att man ska dubbekolla saker och ting minst en gång....gärna tre

Återkommer med min lilla såpa

Svar på tråden MAJ 2010 del 4