Hur chocka din w2b?
... på bröllopsnatten säger du att sex inte känns aktuellt.
... på bröllopsnatten säger du att sex inte känns aktuellt.
då svarar hon, nä det är lugnt älskling vi har hela livet på oss att ha sex, dessutom har jag varit uppe sen 5 och det kommer att ta mig 1 timme att få ur alla hårnålar...
Dessutom, efter 20 år med sex tillsammans så känns det som om nyhetens behag har försvunnit...
Noo!
hahaaha
Åh gud vad skönt, får jag sova nu?
Så ondskefulla. Man kan ju göra det för laget om inte annat.
Min mamma har berättat att det enda de gjorde på sin bröllosnatt var att sova. De var helt slut efter alla förberedelser o sen festat halva natten. Tror inte det är helt ovanligt
Jag väljer hellre att tro att hon inte har berättat alla detaljer för dig.
det är ju klart att man ska ha sex... nej du säger min nya man till mig du kan vi inte ta det imorgon då skulle jag nog bli väldigt arg.... de där att ha sex på bröllopsnatten det har man ju drömt om så länge!!!!
Jag tror att det bästa sexet är på morgonen efter bröllopet, när man är utvilad och dessutom har sovmorgon. Då kommer vi definitivt inte att kunna låta bli varandra!
Kanske aktuellt att avtala om det innan i så fall.
KatjaB - jag tolkar dig som att du tyckte det var en kanonidé att avtala om det alltså.
nej, helt rätt - det blir som det blir precis som alltid.
Jag kommer nog bli lite trumpen om han säger så då jag kommer väntat ca. 3 nedrans år xD Så om han säger så blir jag sur xD