• PHE

Hur chocka din w2b?

... på bröllopsnatten säger du att sex inte känns aktuellt.

• Svar på tråden Hur chocka din w2b?
  • Heloise

då svarar hon, nä det är lugnt älskling vi har hela livet på oss att ha sex, dessutom har jag varit uppe sen 5 och det kommer att ta mig 1 timme att få ur alla hårnålar...

• didis

Dessutom, efter 20 år med sex tillsammans så känns det som om nyhetens behag har försvunnit...

• SueAnne

Åh gud vad skönt, får jag sova nu?

• PHE

Så ondskefulla. Man kan ju göra det för laget om inte annat.

• KatjaB

Min mamma har berättat att det enda de gjorde på sin bröllosnatt var att sova. De var helt slut efter alla förberedelser o sen festat halva natten. Tror inte det är helt ovanligt

• PHE

Jag väljer hellre att tro att hon inte har berättat alla detaljer för dig.

• Sebastiána
    PHE skrev 2009-12-04 00:06:37 följande:
    ... på bröllopsnatten säger du att sex inte känns aktuellt.
    Jag gissar att man är ganska trött på bröllopsnatten...och man har ju sex alltid annars så det gör nog inget om det inte blir något just den natten
  • EåN2010

det är ju klart att man ska ha sex... nej du säger min nya man till mig du kan vi inte ta det imorgon då skulle jag nog bli väldigt arg.... de där att ha sex på bröllopsnatten det har man ju drömt om så länge!!!!

• Sebastiána

Jag tror att det bästa sexet är på morgonen efter bröllopet, när man är utvilad och dessutom har sovmorgon. Då kommer vi definitivt inte att kunna låta bli varandra!

• KatjaB
    EåN2010 skrev 2009-12-06 17:54:58 följande:
    det är ju klart att man ska ha sex... nej du säger min nya man till mig du kan vi inte ta det imorgon då skulle jag nog bli väldigt arg.... de där att ha sex på bröllopsnatten det har man ju drömt om så länge!!!!
    vaddå, har ni aldrig haft sex förut eller?
  • PHE

Kanske aktuellt att avtala om det innan i så fall.

• KatjaB
    PHE skrev 2009-12-06 22:36:24 följande:
    Kanske aktuellt att avtala om det innan i så fall.
    Avtala om hurvida man tänkt ha sex eller inte? Ja för det låter ju väldigt spontant..
    Vet inte om det bara är jag som är konstig men jag tycker det hela blir så hysteriskt, vill man ha sex, ha sex, orkar man inte eller kanske rent av inte har lust (det kan hända den bäste) så låter man bli. Men att ett halvår innan börja klura på hurvida det är tänkt att man ska få till det på bröllopsnatten känns aningen krystat och avtändande.
  • PHE

KatjaB - jag tolkar dig som att du tyckte det var en kanonidé att avtala om det alltså.

nej, helt rätt - det blir som det blir precis som alltid.

• hernameispekka

Jag kommer nog bli lite trumpen om han säger så då jag kommer väntat ca. 3 nedrans år xD Så om han säger så blir jag sur xD

KatjaB skrev 2009-12-06 18:51:49 följande:
    vaddå, har ni aldrig haft sex förut eller?
  • Korallbruden
    (Med mycket glimten i ögat ok! )Har talat med par som "gjort det" innan dom gifter sig och de säger att det är svettigt, blött, jobbigt och kladdigt... så då kanske det är skönt att slippa...
Svar på tråden Hur chocka din w2b?