Fina Inbjudningskort - Vart???
Tankte bara hora om nan har nagra bra tips om vart man kan kopa fina inbjudnings kort till ett brapris???
Tankte bara hora om nan har nagra bra tips om vart man kan kopa fina inbjudnings kort till ett brapris???
Bra pris vågar jag inte lova, men mycket att välja på finns det på Calligraphen i alla fall . Där kan man ju hämta inspiration också om man vill göra själv.
Jag köpte ett färdigt kit på Panduro. 10-pack för 99:-
Det blev mkt billigare än att köpa papper,kuvert o dekorationer löst. :)
Det undrar jag också. Jag har kollat på Calligraphen och tycker att de är lite dyra.
kortdesign, mkt bra!
Jag har kollat mycket dar, fina kort till ett bra pris med tanke pa att trycket ingar.
Min bästa vän beställde sina hos dininbjudan.se mycket fina handgjorda kort, hon var jättenöjd!!!
Vi kommer nog att beställa från brollopsbubblor.se De har Fair Trade kort, och då alla kostnader ingår tror jag inte att det blir dyrare än att köpa hos t ex kortdesign? Då känns det lite bra också att pengarna faktiskt går ner till i huvudsak kvinnor som faktiskt behöver det.
På vistaprint.se finns otroligt mycket fina inbjudningskort !
Min kompis tipsade mej om att gå in på dininbjudan.se nu när vi ska gifta oss. Hon och hennes man hade beställt där till sitt bröllop, jätte fina! Har hittat en inbjudan där med som vi vill ha, så det får det bli!!! LYCKA TILL!!!