egen tillverkade kort !?
Hejsan. Undrar om det är några som har gjort egna kort..scrappade och isåfall HUR lång tid tog det er..?
Blev det som ni tänkt, hur många gäster gjorde ni det !!?
Tacksam för svar..
Hejsan. Undrar om det är några som har gjort egna kort..scrappade och isåfall HUR lång tid tog det er..?
Blev det som ni tänkt, hur många gäster gjorde ni det !!?
Tacksam för svar..
Tänker göra egna kort, men gör en illistration i Illustrator och sedan kortet i InDesign så det blir inget scrappande.
Har gjort egna och är precis klar.. Har gjort 65 kort och tja, svårt säga hur lång tid det tog. Mesta tiden gick till att klippa ut papprena, då jag fick för mig att göra det för hand istället för med pappersskärare (blev den känsla jag ville, men tog tid och var jobbigt för klipphanden). Hm, har pysslat några timmar här, några timmar där, så vet inte riktigt faktiskt. Antagligen ca 10-15 h nåt sånt. Men det har varit kul =)
Tror det finns ett foto av ett i mitt galleri. Samtligan 4 sidor är av samma variant med lite olika text, stämplar etc, Men alla är med vitt papper och glitterlim. Du förstår vad jag menar om du kollar fotot.
Och just ja.. Är jättenöjd Blev den känsla som vi ville ha! Och kul att ha gjort egna...
Gjorde också egna kort, kändes personligt och samtidigt får man dem precis som man vill ha dem.
Det blir lite löpande band. Först klippa till alla kort, sedan alla papper, stämpla osv...
Jag har gjort 80 kort, uppskattar tiden till max 5 timmar.
Det blir lite löpande band. Först klippa till alla kort, sedan alla papper, stämpla osv...
Jag har gjort 80 kort, uppskattar tiden till max 5 timmar.