• Mamli

Och nu då?

5 dagar kvar, lördag så gifter vi oss.
    Och vad ska man göra nu då?? Bara gå runt och vänta nervöst?

Ögonbryn, ansiktsmask och sånt får jag ta dagen innan...tvätta,packa och fixa här hemma får jag också göra senare i veckan. Duka och dekorera gör vi på fredag..torsdag blir de massage..

Men nu kommer jag bara gå runt och vänta på att kunna göra nåt! Skulle vilja göra nåt mysigt för man ska gifta sig men kommer bara på massage och de är ju bokat..så fort jag sitter still blir jag nervös så här städas och tvättas de väldigt mycke nu,,

• Svar på tråden Och nu då?
  • KatjaB

du kommer säkert på en massa grejer ni glömt eller som ska fixas.. om inte så NJUUT!

• Zia 20090618

Åh tyvärr har jag inga tips men jag funderar själv på de sista dagarna där innan bröllopet. Jag kan verkligen tänka mig hur det känns!;) Själv undrar jag hur fasiken man någonsin ska kunna somna kvällen innan;) Hoppas ni får en helt underbar dag!:)

• Mamli

Nja..inte glömt nåt..kollat igenom papprena flera ggr...är så gott som färdigpackad inför resan..

va tråkigt..vill ju göra nåt! Njuta kan man göra på resan nu vill jag hålla mig sysselsatt och känna att jag gör nåt vettigt!
    mina sista dagar som ledig för börjar arbeta på nytt jobb direkt när jag kommer hem.

• nano86

Njut! Jag hade alledels för mycket att göra veckan innan så både jag och sambon var rejält trötta på vår bröllopsresa (2 dar i sthlm) vilket var lite tråkigt fast det var jättemysigt ändå.

Försök slappna av och gör saker som håller dig sysselsatt men inte tröttar ut dig...

• Mamli

nu har jag städat! grovstädat inför flytten så de bara är att torka av lite snabbt när de väl gäller, ganska smart...
    kan inte göra mer nu för vill inte ha lådor och påsar överallt och tror jag gjort så mycket städning som går innan.
    köksskåp utvändigt, badrum, eluttag, dörrkarmar, ugn..

åh..vill göra mer!

• Lyckliga013bruden

Du är välkommen hit och städa

Mamli skrev 2009-12-07 10:39:40 följande:
    nu har jag städat! grovstädat inför flytten så de bara är att torka av lite snabbt när de väl gäller, ganska smart...kan inte göra mer nu för vill inte ha lådor och påsar överallt och tror jag gjort så mycket städning som går innan.köksskåp utvändigt, badrum, eluttag, dörrkarmar, ugn..åh..vill göra mer!
  • rottizz1

Njut!
    Inom ett ögonblick är det över =)

• EåN2010

men du bjud din kille på middag köp hem en flaska vin och laga lite god mat hyr en film och mys lite...

• Mamli

men finns inget att njuta av...kvällen är fullt upp emd att passa sonen som vänt på dygnet, vill bara att de ska bli freda så de finns nåt att göra blir tokig på de här, så tråkigt

• KatjaB
    Mamli skrev 2009-12-09 11:52:45 följande:
    men finns inget att njuta av...kvällen är fullt upp emd att passa sonen som vänt på dygnet, vill bara att de ska bli freda så de finns nåt att göra blir tokig på de här, så tråkigt
    hyr film, gå på promenad, ta en fika, träffa vänner du annars inte tar dig tid att träffa så ofta. Gå till öppna förskolan (om sonen är i rätt ålder) så han får busa av sig.
    Det finns ju massa saker att göra
  • EåN2010

jag skulle åka och simma om jag hade så mycket tid över... älskar att simma..
    läs en bok? tänk att sitta och läsa en bra bok och dricka lite varm oboy...

Svar på tråden Och nu då?