Behöver ny fotograf
Jaha nu får jag mer panik över bröllopsplaneringen, våran vän som skulle göra fotograferingen kommer inte kunna komma. Behöver någon ny nu. Men vad ska man leta hos en bra bröllopsfotograf?
Jaha nu får jag mer panik över bröllopsplaneringen, våran vän som skulle göra fotograferingen kommer inte kunna komma. Behöver någon ny nu. Men vad ska man leta hos en bra bröllopsfotograf?
Vi bytte fotograf i sista stund! Vet inte vart du bor men vi har bokat Ottosson Photo (www.ottossonphoto.com) Verkar super bra!
Anna vad låg priserna på?
De har lite olika paket beroende på vad man är ute efter och det billigaste ligger på 8000 plus rese ersättning. Det dyraste är 24 000. Benny som har firman är super trevlig och bra att ha att göra med och han var rätt flexibel på paketen (vi gifter oss ju dock i lågsäsong).
Vi hade bokat en annan fotograf tidigare men han kändes inte så intresserad medans Benny ger intrycket av att han tycker det ska bli jätte kul att ta kort på just oss. Även om han inte tycker det så känns det ju kul! ; o)
Får väl se hur det går på lördag men som det känns nu så kan jag varmt rekomendera honom! Skickar gärna över lite kort efter så du kan se?
ja det beror mycket på er själva och vad ni vill ha av fotografen.
vilken ort?
Jag har själv bokat in Alban från www.pixelbyran.com .
Snabbt gick det med inbokningen.
Tror att det finns en i Mellerud som verkar bra. Hon var med på bröllopsmässan i Trollhättan om du var där...! Foto i livet tror jag hennes hemsida heter?!
Annars var det en tjej där på bröllopsmässa också från Trollhättan MKPhotography tror jag det heter. Henne hade nog vi anlitat om vi inte hade haft en sån go vän som tog helt underbara foton på oss!! MKPhotography hade inte så dyra priser.
Det här letar jag efter hos en bra fotograf... Jag vill att en fotograf ska ha samma bild som jag själv har i mitt huvud. Så att man inte känner sig överkörd. Lite lekfull vill jag att en fotograf ska vara så att det inte blir för stela bilder utan en blandning av livliga, stiliga och tokiga bilder.
Min favorit hitills är: www.birgersdotter.com hon har helt underbara foton på sin hemsida!
Var i Sverige gifter ni er?
Kolla in www.lyckarospikh.se
Kanonduktiga fotografer!!!!
Du hittar exempelbilder och priser på hemsida.
Kanske vad du letar efter?
Hej!
Vi använde oss av studio104.se och är super nöjda, våra vänner ska även ha dem efter att ha sett våra bilder.
Kram Eva