• CeciliaA

Vad önskar du dig i julklapp?

Julklappar är jätteroligt att få och ge - vad önskar du dig i år?

Kanske en tråd som kan inspirera varann i julklappshandeln..

• Svar på tråden Vad önskar du dig i julklapp?
  • Cantaton

På sätt och vis önskar jag mig ingenting i år - i alla fall inte i prylväg, för jag har precis rensat bort allt jag inte vill ha för att vi ska ha lite mer plats i vår trånga lägenhet. Men ändå finns följande:

- Hopfällbart torkställ för kläder (när tvättiden inte räcker till i tvättstugan för att kläderna ska bli torra vore det kul att slippa hänga kläder på varenda stol och dörrkarm...)

- Soda streamer

- Avlånga bakformar för brödbak

- Örhängen

- Tid hos personlig tränare på gymmet

Egentligen skulle jag vilja ha nytt innehåll i garderoben också, men det känns dumt när jag ska fortsätta ner i vikt. Träningsbyxorna jag köpte kunde jag liksom ha i en månad och nu är de alldeles för stora, och hur kul är det att lägga ner de pengarna..? Bättre att lägga ner pengarna på en ny garderob när jag är framme vid målet istället.

• EåN2010

jag önskar mig smycken... örhängen halsband men jag skulle bli jätte glad om jag fick ett armband det är ingen som köper sånt länge känns det som...

• Aleta

En väska till min laptop, gärna en cool sådan.

• Snufflan

Jag önskar mitt nått så enkelt som en ny morgonrock.

• Nordiskbrud

Två Mårtensson-böcker som jag inte har, kokböcker går alltid hem hos mig också och smycken (vill så gärna ha ett nytt halsband och armband).

• frutrostek

Jag önskar mig ett jobb. Och jag är på god väg till att få ett. Så jag håller tummarna. Gör det ni med i januari för det är då intervjun är.

För övrigt en mysig julhelg med nära och kära.

• wiicky

Jag har av sambon önskat mig de smycken jag vill ha på stora dagen, av släkt presentkort till vår smed och resaturangen vi ska vara på, och av mamma lite grejer till köket. Känns som att det är bättre att önska sig saker som har med bröllopet att göra så blir det ju billigare. Det mesta man får till jul är oftast sådant man ändå inte vill ha eller behöver.
    Kompisarna och jag har bestämt att inte ge varandra julklappar i år utan ha kakbuffé istället. Hoppas på goda snickers...

• Jojjo82

Jag önskar mig en sån där stor toffel man kan stoppa in båda fötterna i och som är eluppvärmd. Är så jäkla frusen av mig...

• frutrostek
    Jojjo82 skrev 2009-12-09 13:46:15 följande:
    Jag önskar mig en sån där stor toffel man kan stoppa in båda fötterna i och som är eluppvärmd. Är så jäkla frusen av mig...
    Det var ju också ett bra tips. Är också frusen av mej :)
  • lillalyckan
    Jojjo82 skrev 2009-12-09 13:46:15 följande:
    frutrostek skrev 2009-12-09 13:48:14 följande:
    Det var ju också ett bra tips. Är också frusen av mej :)
    bluebox.se finns det tofflor som är fyllda med linfrö. In i micron i en minut så har man ljuvliga tofflor sen. Hett tips
  • frutrostek
    lillalyckan skrev 2009-12-09 14:14:44 följande:
    bluebox.se finns det tofflor som är fyllda med linfrö. In i micron i en minut så har man ljuvliga tofflor sen. Hett tips
    Ska kika in det direkt. Sitter och fryser om fötterna just nu så heta tips är aldrig fel :)
Svar på tråden Vad önskar du dig i julklapp?