• HelenaOlivia

Tackkort, vart köpte ni era??

Hej alla som gift sig och skickat tackkort, vart köpte ni era?
    Tack på förhand, Helena

• Svar på tråden Tackkort, vart köpte ni era??
  • capu

Hej!
    Vi beställde alla våra trycksaker från kortdesign och vi har varit riktigt nöjda med allt.

• HelenaOlivia

tack för svaret, ska kolla in dom.

capu skrev 2009-12-11 22:34:07 följande:
    Hej!Vi beställde alla våra trycksaker från kortdesign och vi har varit riktigt nöjda med allt.
  • Maria Sundkvist

Spira kortdesign har jättfina grejer, kolla dom!

• HelenaOlivia

Tack Maria det ska jag göra
    Maria Sundkvist skrev 2009-12-13 15:17:25 följande:

Spira kortdesign har jättfina grejer, kolla dom!
  • Zephiennia

Vi ska beställa inbjudningskort från Calligraphen och hade tänkt "slänga med" en billigare sorts kort (+kuvert) att ha till tackkort sen, och då bara ha ett monogram eller liknande på utsidan och lämna tomt inuti så att vi själva kan klistra i ett foto och skriva ett personligt tack till våra gäster.

• HelenaOlivia

smart ide!

Zephiennia skrev 2009-12-13 23:58:18 följande:
    Vi ska beställa inbjudningskort från Calligraphen och hade tänkt "slänga med" en billigare sorts kort (+kuvert) att ha till tackkort sen, och då bara ha ett monogram eller liknande på utsidan och lämna tomt inuti så att vi själva kan klistra i ett foto och skriva ett personligt tack till våra gäster.
  • Sebastiána

Jag kommer också att formge våra tackkort i InDesign, men skriver ut på vanlig färglaser.

Det finns ju vanliga fotoaffärer som gör tackkort. Man kan få tackkort + kuvert för 5:-/st på något ställe såg jag.

• HelenaOlivia

tack för alla bra tips! :)

Svar på tråden Tackkort, vart köpte ni era??