Ofrivillig älskarinna
Detta hände mig och jag behöver skriva av mig lite..
Jag har lärt känna en kille, sedan i somras... Det har alltid varit en viss sorts spänning mellan oss.. någon konstig dragningskraft.. har inte riktigt kunnat förklarat det.. vi har flirtat med varandra men det har inet varit så mkt mer än så.. Jag har dock alltid tyckt att denna killen varit sjukt charmig.. Förtvå månader sedan.. blev det mer än flirt.. vi började umgås mer.. gå o fika.. det ena ledde till det andra.. vi började ha även ha sex... helt underbar sådan.. både han o jag va överens om att det va det bästa någonsin... Jag blev kär, riktigt förälskad.. visst han var eg inte mit typ.. men.. så som han fick mig att känna.. heeelt underbat och allt med honom kändes så rätt!! Dessutom bekräftade han alla dessa underbara känslor som jag hade med att han kände likadant.. jag började undra.. kan det vara så här bra?!?! Och nä.. det kunde det inte..
En dag.. satte han sig ner o grät och berättade att... han hade flickävn sendan 5 år tillbaka.. !?!?! Jag blev sååå chockad att jag inte fick fram så mkt.. i samma veva säger han för första gången att han älskar mig.. Så... där är jag idag..
Va gör man?! jag inser ju att killen är ett komplett svin.. samtidigt så försvinner inte mina känslor för honom på en dag sådär.. Jag VILL träffa honom samtidigt som jag HATAR honom för det han gjort mot mig.. och .. stackars han stjej...
Kan tillägga att vi varit väldigt offentliga och att jag inte anade detta pga det.. På min fråga hur han vågat vara så pass offentlig med mig svarade han atthan är kär i mig och inte tänkte klart.. Nu säger han att han behöver tänka över sitt liv... JAG tror inte hna kommer att lämna henne och jag har själv sagt att jag inte vill vara tillsammnas med honom för HUR i helvete skulle jag någonsin kunna lita på honom.. Jag mår sjukt dåligt av hela historien och vet varken ut eller in... som sagt.. gränsen mellan hat och kärlek är hårfin..