killkompis på möhippa?
Detta har säkert diskuterats innan, men vad tycker ni om killkompisar och möhippor? Jag har en killkompis som jag gärna skulle vilja var med, men han kommer bli ensam kille då, men det kanske inte spelar honom nån roll.
Detta har säkert diskuterats innan, men vad tycker ni om killkompisar och möhippor? Jag har en killkompis som jag gärna skulle vilja var med, men han kommer bli ensam kille då, men det kanske inte spelar honom nån roll.
Det kommer finnas med killar på min möhippa. Dels min manliga tärna men även andra gäster. Det enda som kan vara värt att tänka på är att aktiviteterna ska vara roligt för bägge könen
Förr var möhippa/svensexa anordnad av vänner oavsett kön, så varför inte?
Spelar det inte honom nån roll så varför inte? Se till att det är nån aktivitet som blir lämplig för alla bara, kanske inte så kul att vara i badhuset och han får vara ensam och byta om/basta osv.
vi hade svenhippa, alltså både möhippa och svensexa ihop så vi var ju både och.
Jag hoppas verkligen att mina kära killkompisar är med på min eventuella möhippa! De är en så stor och viktig del av mig, så skulle tycka det va tråkigt om de som kanske fixar den bara vill ha tjejer med! Men det litar jag på att alla som känner mig vet =)
Och som sagt så är möhippa egentligen ingen "tjejgrej" utan från början var det ju att alla ens nära och kära ville ordna nåt festligt för den blivande bruden, tjejer som killar som vänner som släktingar. Så vill jag ha det, om jag får önska.
Leilani: Jag har också gått och funderat på manlig tärna. Har en bror som jag gärna vill ha med i mitt följe. Hur ska du ha det? *nyfiken*
Jag var med på en kompis svensexa.. jäklarns va kul vi hade.. hoppas han är med på min möhippa också.. eller annars tyckte ja svenhippa eller mösexa låter grymt bra.. ;)
ja absolut, dock så ska man ju kanske inte göra aktivieter som tex spa där den ensamma killen får vara ensam och byta om osv, det blir nog inte så kul.
Det beror ju på hur lång tid man tänkt spendera i omklädingsrummet =)
Jag ska först ha min syster som är klädd i en ganska typiskt tärneklänning och sen lutar det åt att min manligavänn ska vara klädd likadant som bästmannen, vi diskuterade ett tag kilt just för att han är halvskotte men det blir nog kostym ändå.
Dock har vi bara en bestman så min manliga tärna får gå själv fram till vigselplatsen men det ser inte jag som ett problem
På sätt och vis tycker jag inte att det ska vara några killar på en möhippa, inte om man vill ha det väldigt intima/kvinnliga diskussioner.
men å andra sidan, varför inte?
Beror på vad det är för typ av kompisrelation. Annars kunde kanske killkompisen få vara med på svensexan?