Vart ska vi åka i feb eller mars?
Det börjar bli dags att bestämma sig för var vi vill åka på bröllopsresa. Är det någon som har lite tips på bra ställen att åka till i mitten av februari eller i mars? Tacksam för alla svar
Det börjar bli dags att bestämma sig för var vi vill åka på bröllopsresa. Är det någon som har lite tips på bra ställen att åka till i mitten av februari eller i mars? Tacksam för alla svar
Malaysia kanske?
Khao Sok i Thailand var nog den vackraste platsen jag sett, i februari förra året var vi där... Djupaste djungel...
Tack för tipsen... ska kolla upp dem! Fler idéer?
vill ni ha värme el vill ni upptäcka något nytt,hur mycket får resan kosta?
Gärna värme men inte nödvändigtvis badstrand, gärna upptäcka något nytt. Vädret behöver inte vara sommarvarmt men vi slipper gärna regnsäsongen. Pris upp till 20 000 ungefär.
Vart som helst i Västindien, Bali, Thailand. Fast dit känns det nog mer som sol & bad.
För upptäcksfärd, Kambodja eller Vietnam.
Indien funkar oxå på vintern. Goa är väl lite turistigt och tråkigt, även fast det är en väldig upplevelse.
Jag har två vänner som åker till N.Y fast ni säger ju att ni vill ha värme så... tja.. har ni varit runt om i europa?
jag och min man var på väg att åka iväg till Italien antingen en tripp till fina Secilien eller Rom.
Italien är nästa resa för mig och min man..
Såg att ni ville åka till värmen ... själv åker vi till Island. Normalt sett finns det inget alternativ för värmen om vi ska åka på semester för jag älskar verkligen solen. Men nu när vi ska ha ett vinterbröllop bestämde vi oss för ett vinter resemål. Island är ju helt fantastiskt, så det blir bröllopsresa dit!
I mars åker till florida 1 vecka och kryssar i karibien en vecka
Vi ska åka i slutet av mars och funderar på Maldivierna och Mexico... något för er?
Jag rekomenderar inte Egypten som bröllopsresa.Billigt men tråkigt!
Vi åker i mars, 3 nätter i Singapore på centralt 4-stjärnigt hotell och 9 nätter på 5-stjärnigt Spa hotell på den lugna sidan av Bali. Längtar!
Tror att kombinationen storstad och sen sol och bad blir perfekt.
Fick resan till ett bra och överkomligt pris via Marcus på Resia i Helsingborg, superbra ordnat. Vi nämnde budget, tidpunkt och önskemål typ så lyxigt så möjligt för så bra pris som möjligt ;) kombinerat storstad och strand, han hittade det dirket och vi flyger till och med me Singapore Airlines...förlåt, men jag måste bara skryta lite, längtar hur mycket som helst och tror nog att fler än jag uppskattar den typen av resa
Sydafrika kanske?? Vet iofs inte vad det kostar..
Jag förseslår en kryssning,,, karibien.. helt underbart och lagom väder där då- ni kan både njuta ( ta det lugnt ,bliupppassade) och hitta på massor med roliga utflykter som passar er,,, priset behöver inte bli så dyrt.. Vi har åkt för ett år sen ungefär och det är helt klart värt det!! Mitt tips är att åka med Royal Caribeen Cruise Line- de är helt klart bäst i klassen!!!
(Bilder finns i gallerit- under starka Bilder)
Lycka till!!
Tack för alla tips! Vi blev väldigt ressugna. Det lutar nog åt Island.