Tips på fotograf i norra Sthlm
Någon som har tips på en bra fotograf i norra stockholmstrakten. Vi skall gifta oss vid Skoklosters slott och även ta bröllopsfotona där...
Vad brukar sådant kosta, någon som vet?!
Någon som har tips på en bra fotograf i norra stockholmstrakten. Vi skall gifta oss vid Skoklosters slott och även ta bröllopsfotona där...
Vad brukar sådant kosta, någon som vet?!
Det är jättestora skillnader på vad olika fotografer tar för sina fotograferingar (priset avspeglar dessutom inte nödvändigtvis kvalitén). Vi betalar 8500kr för kajsafagerstrom.se Då följer hon oss från förberedelserna på morgonen tom. brudskålen samt så ingår 2 timmars portträttfotografering. Vi får alla bilder högupplösta på skiva och får då skriva ut bilderna själva. Ett tips är att du googlar på fotograf+norrort eller något liknande. En sigtuna-baserad fotograf vi gillade var annars också carpe-imago.com och rafoto.se (som egentligen är uppsala-baserad men jag fick uppfattningen om att han kan åka en del).
Lycka till!
Victoria Carlqvist
Tack snälla...ska kolla upp dessa!
Men tar gärna emot fler tips!!!
Vi har bokat studio104.se De ligger på ca 8000 tror jag för före vigseln till nån timme in på middagen (omkring 5 h), då ingår högupplösta bilder. De tar lägger inte på extra för att hjälpa till att framkalla(man betalar endast för framkallningen). De har rekomenderats tidigare här på bt, det va så vi hittade dem och de verkar väldigt proffsiga och tillmötesgående. Lycka till!
Hej!
Vi använde oss o¨xå av studio104.se och är supernöjda.
Kram Eva
Jag gillade verkligen rafotos bilder, någon som vet ungefärliga priser?
Vi ska gifta oss i Maj och har en kompis som ska fota oss. Han är jätteduktig och har fotat massa bröllop, beroende på hur länge han ska vara med så skiljer sig priset förstås, kolla gärna in hans sida: www.swanvillage.com/
Jag tror att nu nästann alla fotografer åker ditt kunden önskar. Vi anlitade fotograf Özgur på fotockholm.se vi gifta oss i Stockholm central och han åkte från Trosa trakten utan någon särskild milersättning.Vi blev jättenöjda