• Neona

Hur lång tid för ringar?

Hej! Igår kom min sambo och jag fram till att vi vill förlova oss på våran 1-årsdag som kommer nu i början på januari. Känns oerhört bra och jag är väldigt lycklig :) Vi har bara pratat löst om det innan så det känns nästan overkligt att det snart ska ske :D

Det jag undrar är: Det lutar åt att det blir på Guldfynd vi införskaffar våra ringar. Från att vi har varit där och valt, hur lång tid tar det innan vi får ringarna inklusive gravyr? Vill gärna veta så att vi hinner få dom till "våran dag" :) Så om nån vet på ett ugefär så vore jag väldigt tacksam för svar.

Passar på att önska alla här en God Jul, och ett Gott Nytt År fullt av kärlek ^^

• Svar på tråden Hur lång tid för ringar?
  • FramtidaFruSandberg

Det bästa är nog att fråga guldfynd hur lång leverans de har. Vi fick våra ringar på en vecka (men beställde inte från guldfynd). det kan ju hända att det är längre leveranstider nu över jul och nyår

• BlivandeFruPettersson

Två veckor var vad de sa till oss när vi beställde dem. Hade inte hört något när den tiden gått, så jag ringde och frågade. Då hävdade hon att det kunde ta upp till sex veckor (tack för den informationen liksom, sådär kul med tanke på att vi beställde dem en månad före vår förlovningsdag), men efter en koll fanns de i affären ändå. Tror nog som FramtidaFruSandberg att det kan dra ut lite på det över jul, men affären borde ju ha koll på sånt. Lycka till!

• Neona

Sex veckor? Det var det värsta :O Vi har iallafall fixat våra nu. Dom blev klara redan efter ca 5 dagar så vi hade tur där :) Ska hämta ut dom nu i veckan och sen på söndag är det dags ^^ Visste inte att man kunde se fram emot nånting så mycket :) Får hoppas min sitter bra bara. Blev en lång diskussion med tjejen i kassan. Jag tycker ju att jag känner bäst själv ifall storleken jag testar är obekväm och klämmer :P Men hursom kommer det ändå bli en av dom mysigaste stunderna i mitt liv hittills ^^ Tack för era svar

Svar på tråden Hur lång tid för ringar?