Vi har köpt ringar ,när kommer frieriet?
Undrar om det finns flera i min situation. Jag och min sambo är 27 respektive 30 år och har 3 barn dock inte gemensammt. I augusti -09 gjorde vi vår första utomlandsresa tillsammans ,det var det mest fantastiska jag gjort.
Väl där nere i turkiet fick han äntligen tummen ur och tog med mej in i en guldaffär och vi köpte förlovningsringar. Jag som tjatat på detta i evigheter svävade nu på moln men dagarna gick och på fredan när vi skulle åka hem trodde jag att det skulle ske men det gjorde det inte, väldigt besviken å ledsen återvände vi hem till sverige. Nu den 4 dec firade vi 2 års dag och jag var 100 % säker på att nu kommer det ett frieri men icke ,min sambo säger att han väntar på det rätta tillfället, för den här gången ska allt bli perfekt ,det vill ju jag oxå självklart men nu känner jag noll i tålamod ....jag har hoppet om nyårsafton kvar men vad hände om inget händer då? hur länge orkar jag vänta och hur många gånger orkar jag bli besviken? och nej jag vill inte ta det steget själv av olika anledningar.....jag tittar på våra ringar varje dag och bara drömmer mej bort .....hoppet är min bästa vän just nu. kram på er alla som planerar och har förlovat er.