• affepaffe

Bra och billig fotograf i Värmland eller Dalsland?

Hej!Jag skulle gärna vilja ha tips på någon duktig fotograf som verkar i Värmland eller Dalsland. Vi ska gifta oss i maj och jag tycker det är viktigt med många och bra bilder men vill ändå inte lägga ut alldeles för mycket på fotograferingen.

Jag har varit i kontakt med en fotograf som tar 3000 för fotografrering före eller efter vigseln, 5500 för att även vara med vid vigsel och mingel och 8000 för en heldag. Jag vet inte om det är rimligt eller ej.

• Svar på tråden Bra och billig fotograf i Värmland eller Dalsland?
  • camilla 32

Det är ett väldigt rimligt pris om bilderna är bra. Har du sett många exempelbilder? Och hört vad fotografen har för utrustning.
    Om du får rätten av bilderna, osv.

• Chrizzy

atelje 13 i grums samt fotografen i forshaga har riktigt rimliga priser och bra rykte.

• affepaffe

Det finns en hemsida jag kollat in och bilderna där är mkt fina. Jag vet att om jag väljer alternativet för 5500 så får jag en cd-skiva med högupplösta bilder och om jag väljer alternativet för 3000 så får jag 12 utskrivna bilder.

Vad heter fotografen i forshaga?

• wiicky
    Chrizzy skrev 2009-12-28 12:12:13 följande:
    atelje 13 i grums samt fotografen i forshaga har riktigt rimliga priser och bra rykte.
    Vi kommer ha Conny från Ateljé 13 i Grums och vi kommer betala ungefär 2500 för fotografering under vigseln + poträttbilder + utskrivna provbilder + alla bilder högupplösta på cd. Boomtown här på BT har haft honom som fotograf, om du vill fråga någon.
Svar på tråden Bra och billig fotograf i Värmland eller Dalsland?