• Nicossambo

Brudskor i malmö.

Var i köpenhamn för att leta skor men hittade inga som jag fastnade för så nu tänkte jag åka till malmö på lördag. Tips på bra sko butiker som har skor som är vita/ivori? Vilka bröllpsaffärer finns i malmö?

• Svar på tråden Brudskor i malmö.
  • HannaLuz

Hej!

Kolla palm design på bergsgatan, romanica ligger oxå där men har stängt imorgon, jag försökte gå dit idag men det var stängt då med. Det finns en affär som heter stiliga högtidskläder eller något sådant på gustav adolfs torg och en om ligger längre ner på stora nygatan i korsningen till djäknagatan. Jag köpte mina jimmy choos på nätet, men en väninna till mig hittade sina på bianco.
    Finns en affär på ovanvåningen på triangeln som säljer mycket festklänningar pink n purple eller nåt sånt heter den, de kanske kan ha bröllopsskor..

Happy hunting!

• moule

HannaLuz: Ohh! Jimmy Choos, vad trevligt! Har inte de jättehög klack? Fast du kanske är bättre på att gå i högklackat än jag... =)

• Nicossambo

Tack för tipsen ska verkligen kolla upp dem.

HannaLuz skrev 2009-12-28 21:53:26 följande:
    Hej!Kolla palm design på bergsgatan, romanica ligger oxå där men har stängt imorgon, jag försökte gå dit idag men det var stängt då med. Det finns en affär som heter stiliga högtidskläder eller något sådant på gustav adolfs torg och en om ligger längre ner på stora nygatan i korsningen till djäknagatan. Jag köpte mina jimmy choos på nätet, men en väninna till mig hittade sina på bianco. Finns en affär på ovanvåningen på triangeln som säljer mycket festklänningar pink n purple eller nåt sånt heter den, de kanske kan ha bröllopsskor..Happy hunting!
  • Nicossambo

Finns det fler affärer???

• a wife to be

Jag köpte mina på Palm Design, super sköna och super trevlig personal.

• Nicossambo

Hej! Jag var fatiskt på palm design men de skor de hade kvar var inte så sköna klacken var alldeles för hög. Men de skulle få in nya skor i februari så hittar jag inget annat får jag titta in då. Men jag köpte en slöja och en bolero på palm design. Så nu är det bara skor kvar sedan är kläderna till mig klart.

• HannaLuz
    moule skrev 2009-12-29 09:09:49 följande:
    HannaLuz: Ohh! Jimmy Choos, vad trevligt! Har inte de jättehög klack? Fast du kanske är bättre på att gå i högklackat än jag... =)
    Nja, mina är ca:7cm men sjukt bekväma, stor skillnad på jimmys o andra skor, de har lixom en typ gelatindyna typ såna inlägg man kan köpa, i hela hälen och trampdynan, o väldigt välbalanserade... =)
    För alla skoälskande brudar: Rea på www.jimmychoo.com på 2 olika bröllops-skomodeller från ?182
Svar på tråden Brudskor i malmö.