• Västkust

behöver råd om inbjudningskorten

Jag har snabbgjort några slarviga prototyper för inbjudningskort och lagt ut bilder i mitt galleri. Även om de är slarvigt gjorda och inte ens limmade så hoppades jag på att känna mer för en annan modell än en annan. Har ni några åsikter?

• Svar på tråden behöver råd om inbjudningskorten
  • Nicossambo

Jag tycker prototyp 4 är finas. Men prototyp 1 har du tänkt att du ska ha nått i det fyrkantiga hålen??
    Om du går in i mitt glleri så ser du våra inbjudningskort. Liknande färger.

• sun moon

snyggt monogram :) riktigt tjusigt.

• Västkust
    Nicossambo skrev 2009-12-29 21:36:30 följande:
    Jag tycker prototyp 4 är finas. Men prototyp 1 har du tänkt att du ska ha nått i det fyrkantiga hålen??Om du går in i mitt glleri så ser du våra inbjudningskort. Liknande färger.
    Jag tänkte att man kanske kan skriva nåt i hålen. T ex 2010 och 07 och 03 i varsitt hål.
  • Nicossambo
    Västkust skrev 2009-12-29 21:41:34 följande:
    Jag tänkte att man kanske kan skriva nåt i hålen. T ex 2010 och 07 och 03 i varsitt hål.
    Det var en rolig ide.
  • MaddeåMats

Jag tyckte bäst om den som ligger som nr 2, men alla ser ut att bli super fina! Var har du beställt monogramet?
    Verkligen härliga färger du valt!

• Steinhammersfru

Jag gillar den du kallat "prototyp 4" bäst. Jag håller på med våra inbjudningskort nu, har tyvärr ingen bild på dom eftersom dom inte är klara. Min prototyp har jag tagit isär så den kan jag tyvärr inte visa den heller.

Har du gjort monogrammet själv? Är det en stämpel eller är det en utskrift från datorn?

• Inlöööv

Jag faller direkt för prototyp nr 2! Visst är det kul att pyssla lite själv, det blir mer personligt då =)

• marrieme

Helt klart 4an, superfin!

• marrieme

Helt klart 4an, superfin!

Svar på tråden behöver råd om inbjudningskorten