• Emma och Marcus

Någon som haft en lila brudbukett?

Önskar få se några bilder på lila brudbuketter.

• Svar på tråden Någon som haft en lila brudbukett?
  • FiaLottaoälsklingen

har en fin bukett i lila i mitt fotoalbum som jag tycker ät vacker om det ger lite inspiration

• Emma och Marcus

Ja den var fin. Vet du vad de lila rosorna heter?

FiaLottaoälsklingen skrev 2010-01-03 20:38:19 följande:
    har en fin bukett i lila i mitt fotoalbum som jag tycker ät vacker om det ger lite inspiration
  • roodeberg

Jag hade lila/blå i min, titta i galleriet.

• FiaLottaoälsklingen

hejsan
    rosorna är cold water och är jättefina, det kan även vara fint att bland in emanuelle-rosen som är lite mer pudrig i färgen. Kolla in passionsblommans bildgalleri här på sajten, hon har bra bilder på dessa rosor.

Emma och Marcus skrev 2010-01-03 20:43:06 följande:

Ja den var fin. Vet du vad de lila rosorna heter?
  • passionsblomman

Cool Water är kanonfin, och det finns gott om andra både rosor och andra blommor i olika lila toner. Om du vill kan du kolla i min presentation där det finns länkar till lite olika ställen att kolla blommor på. En av dem kan du söka på färg bla.

Annrs tycker jag iofs att det är floristen som ska hjälpa dig att plocka fram förslag utifrn vad du berättar om känsla och stil.
    Du ska inte behöva leta rätt på varenda blomma själv

I själva verket kan det gynna slutresultatet om du lämnar en del öppet för floristen också.

Titta också i galleriet här på bt. Det finns mängder med buketter och du kan alltid säga"jag vill ha det här stuket men lila istället för vitt" tex.

• FiaoJonny

I mitt galleri finns bilder med brudbuketten.. Är SÅ nöjd med den! :)

• workoutgirl

jag har en lila som jag tycker är fin i mitt galleri

• Bellatrix1982

Kolla i mitt galleri! Jag försöker också bestämma mig för hur buketten ska se ut, vet dock att den ska vara i lila (svartlila kallor bla), lime och vitt!

Svar på tråden Någon som haft en lila brudbukett?