April 2010
Om det redan finns en tråd för denna månad uppe tipsa mig gärna.
Finns det fler som gifter sig i April?
Om det redan finns en tråd för denna månad uppe tipsa mig gärna.
Finns det fler som gifter sig i April?
Hej hej! Tror att den stängdes!
Vi gifter oss i april, den 10:e! Själv då?
Hejsan =)
okej men då blir det kanske ny tråd denna då :D
Vi gifter oss den 10 april oxå :D
Har ni kommit långt i planeringen?
Nej, det har vi väl egentligen inte, eller ja, rådhus bokat, restaurang bokad, ring köpt, toastmadame och sång till vigsel fixat...
Vi ska gifta oss borgerligt, ett relativt litet bröllop, bara närmsta familj (föräldrar o syskon) samt våra närmsta kompisar (7 par) så vi räknar att vi blir typ 27 pers. Vi bjuder på 3 rätters på en supermysig restaurang efter vigseln. De fixar allt med dukning, blommor mm mm så där känner jag mig helt lugn. VI ska inte ha någon "fest" med dans och så utan det är middag och de som vill kan klart sedan gå ut efter. Vi åker på bröllopsresa med våra två små barn tidigt på morgonen den 12:e, så det blir absolut ingen "rajraj-fest"
Nu är det inbjudningarna och klänning som är på tur!
Själv då? Hur ser era planer ut?????
Låter som att ni kommer få det jätte bra till bröllopet. har inte svarat pga glömt bort sidan ett tag ;)
vi har bjudit de närmaste (80st) :S vill ha litet men det verkar inte bli litet då jag har svårt att ta bort :P
Vi har hyrt en lokal som det blir buffe till middag och sen tårta för de som vill kan vara kvar oc festa lite efter maten
inget märkvärdigt blir det tycker jag men det kommer nog bli perfekt och mysigt ändå. om alla kommer blir vi ju samlade och får några timmar tillsammans oc det gör mig glad då vi aldrig ses tillsammans förens såna hära dagar :P
har mat och dryck att inhandla kvar sen har jag inte bestämt mig för hur jag skagöra med håret och så :( + sminkningen