vilket klockslag viger ni er?
Vilket klockslag har ni bokat vigseln och hur har ni tänkt kring det?
Vilket klockslag har ni bokat vigseln och hur har ni tänkt kring det?
kl 16 =)
det var den enda lediga tiden den dagen vi gifter oss.. o det gör oss ingenting, känns lagom.
14:00 är det tänkt men jag funderar på att eventuellt skjuta fram vigseln till klockan 15:00 pga långväga gäster. Vi anser 14-15 tiden är en lagom tid när det kommer till vigseln, då får vi en liten sovmorgon på morgonen innan vi ska fixa till oss.
14.00 kommer vi viga oss då vi fick välja mellan 14.00 eller 16.00, hade egentligen velat ha kl 15...
15.00
13:30
14 blev det för oss. Bara den tiden som var ledig. Hade jag fått välja fritt hade det nog blivit 15, för att få lite mer tid till förberedelserna och fotografering...
kl 16, då hinner jag allt i lugn och ro innan. VI hade kunnat välja kl 14 också men då skulle jag bli onödigt orolig över att in te hinna till fotografen, frissan, sminket, få på mig kläderna mm.
13:00
kl. 16 för oss! Vi hade från början tänkt oss kl. 15 men den tiden fanns inte i den kyrkan vi ville ha... men vi ska fotas innan vigseln så de blir nog ganska bra, dessutom har vi gäster som kommer från annan ort då hinner de till stan och fixa sig och så.