Hur ska jag bära mig åt?..
Hejsan.
Vi är ett ungt par som ska gifta oss i år.
Men jag sitter i en ganska jobbig sitts.
Min pappa är inte som andra pappor, han skilde sig från mamma för 7 år sen, man kan säga att han aldrig har varit en pappa, "säger iaf hans vänner till mig och mina syskon"
Han hör aldrig av sig till oss, varken kommer och hälsar på el ringer, mina syskon är bara 14 & 18 år. han tycker att det är deras sak att höra av sig, han kan lixom aldrig ringa och bara fråga hur det är, nää han ringer bara när han behöver oss, tex när han behöver hundvakt, eller så ringer han på Julafton när någon av oss fyller år, Är det okej att vara så? sen skylla på barnen hela tiden.? jag tycker att det här är ett sjukt jävla idiotiskt beteende. så gör inte en vuxen person.
Men det jag tycker är jobbigast är att va bor alla på ett litet ställe, där man oftast möts i bilar i affären mm,.
Och hans nya kärring gör allt för att han Absolute inte ska ha tid för oss. tex förra julen så skulle han för första gången på 6 år fira jul med oss barn, men då övertala hon honom att fira jul med hennes barn, då bara brann det för mig och jag ringde upp och fråga vad fan han håller på med, lovar en sak å sen skiter i det.
Nu är det så att min pappa har en egen firma, och min blivande man jobbar åt honom.
Men jag vet inte om jag känner för att bjuda honom?
Och jag vill absolute inte bjuda hans kärring..
HJÄLP....!!
Hur ska jag bära mig åt?