Fotograf nära Lund- Falsterbo
Vi ska gifta oss i Falsterbo i juli 2010 och behöver en riktigt bra fotograf. Vi vill ha någon som kan fotografera hela dagen och kvällen. Någon som har några bra tips?
Vi ska gifta oss i Falsterbo i juli 2010 och behöver en riktigt bra fotograf. Vi vill ha någon som kan fotografera hela dagen och kvällen. Någon som har några bra tips?
När jag och min man gifte oss vid vårt torp i Falsterbo använde vi oss av Albin Karlsson från www.pixelbyran.com .
Bilderna blev jätte bra samt att både Albin och hans assistent var riktigt trevliga.
Väldigt vad Albin Karlsson rekommenderas av många - och alla med ofullständiga profiler. Hmmm...
i princip kan man säga att pixelbyrån bedriver en ganska aggressiv marknadsföring
vad som är en riktigt bra fotograf måste vara upp till dig själv att bedöma, smaken är så himla olika. VIlken stil och färg och komposition man gillar på bilderna osv. Det finns många trådar på forumet som handlar om fotografer från skåne så kolla runt lite och försök hitta de fotografer som har bilder i just din stil men vänta inte för länge för juli är inte långt borta. Många fotografer är uppbokade år i förväg....
/Jessica
Titta vad jag hittade i 2st trådar vad ÄlskadeSandra skriver.
Pinsamt Albin : )
"När jag och min man gifte oss vid vårt torp i Falsterbo använde vi oss av Albin Karlsson från www.pixelbyran.com
Bilderna blev jätte bra samt att både Albin och hans assistent var riktigt trevliga"
ÄlskadeSandra
ÄlskadeSandra
"En fotograf som är riktigt bra i de trakterna är Albin Karlsson från www.pixelbyran.com
Han fotograferade mitt bröllop i Södra Möckleby kyrka förra sommaren"
Ja, riktigt pinsamt! Nu vet man i vart fall vilken fotograf man inte ska använda
Vi har inte bestämt oss för en fotograf ännu, men vi har googlat fram ett gäng och tittat på deras portfolio. De fotografer som passar vår smak har vi sparat och nu går vi igenom priser och erbjudanden.
Just pixelbyrån är svartlistade i denna tråd och därför hade jag aldrig valt dem.
www.brollopstorget.se/Forum-1-25/m3631632.html
Som ett par redan har sagt, kolla på registrerade fotografer här på bröllopstorget eller googla fotografer i Skåne.
Gå sedan in på deras olika hemsidor och kolla på deras portfolio, gillar du deras bilder så är det bara att köra.
Jag har använt mig av fornanderfoto.se och var nöjd. De ligger i och för sig i Helsingborg men vet inte hur de gör med körersättning.