• Muulin

Köpa inbjudningskort i Göteborg, var??

Oj oj oj, tiden går så fort, jag måste verkligen ta tag i det här med bröllopet nu... Jag måste börja med att fixa inbjudningskort! Någon som vet en bra butik där man kan köpa dessa, i närheten av Gbg?

Eller har någon något tips annars?

Hur långt i förväg skickade ni iväg era??

"Måste" man ha samma typ på inbjudan/vigselprogram och tack-korten??

Tack snälla på förhand!

• Svar på tråden Köpa inbjudningskort i Göteborg, var??
  • Millanita

Jag är också intresserad av tips please

• Avalon75

Jag vet inte säkert om In-Ex har färdiga inbjudningskort (om det är det ni är ute efter?), men det är en extremt välsorterad pappersaffär. prova där. Ligger nära Kopparmärra på Kungsportplatsen.

• juni2010

Jag köpte mina i en liten affär som heter My Cards, som ligger på hisingen, där kan man antingen beställa kort av henne eller köpa saker och göra egna kort.Hon har även stämplar man kan köpa eller så kan man göra en egen å beställa.
    Hennes hemsida heter www.mycards.se där finns information om var butiken ligger och olika förslag på kort och mycket annat.....

• josspossgirl1

rekommenderar oxå mycards, hon har allt

• chenda86

Vi beställde våra på Calligraphen! Oerhört snabba (trots att vi beställde i juletid, hade vi korten på tre dagar! HELT otroligt!!) Superbra service när vi behövde hjälp! Kan verkligen rekommendera dom!

• chenda86

Vi kommer inte att ha samma stuk på vigselprogram och tackkort :) De kommer vi att göra själva i Photoshop.

• Vi 2010

Hejsan jag är sent ute men idag var vi och tittade på kort för vårt bröllop vi ska gifta oss 12 juni.
    Vi var på Arkivet i Gbg ligger nära Domkyrkan. Trevlig personal man kan göra mycket själv, lite själv eller inget själv beroende på vad man vill. Finns även en hemsida www.arkivetdesign.se
    Vi hittade snabbt vad vi vill ha. Har dock inte fått alla stämplarna det är 2 som saknas så jag är på jakt efter dem. 1 skulle de beställa åt mig men den andra får jag antingen ta en snarlik som den på demokortet eller hitta en annan jag gillar.

• piggelinbride

Arkivet har mycket inspirationsmaterial och mycket utsmyckningar till inbjudningkort. Dock är In-ex mycket billigare, på vissa saker halva priset jämfört med Arkivet.

Svar på tråden Köpa inbjudningskort i Göteborg, var??